Qualcomm i sztuka (bardzo) nowoczesna

Technologia rozszerzonej rzeczywistości na wystawie w Warszawie

Technologia Vuforia na wystawie w Warszawie

Technologia Vuforia na wystawie w Warszawie

Głównym tematem wystawy jest reklama funkcjonująca w mieście na przestrzeni ostatnich dekad i jej wpływ na konsumentów oraz pejzaż miejski.

Dzięki zajmującej się tworzeniem aplikacji poznańskiej firmie 3R Studio oraz firmie Qualcomm, powstała specjalna aplikacja popularyzująca rzeczywistość rozszerzoną (AR – Augmented Reality). Stworzona przez 3R Studio, oraz w oparciu o platformę firmy Qualcomm – Vuforia Augmented Reality, dedykowana aplikacja sprawia, że dzięki niej widz ma okazję oglądać rzeczywistą ekspozycję muzeum, na którą naniesione są treści wirtualne. Przy wybranych eksponatach znajduje się tablet, który umożliwia nakierowanie jego kamery na konkretny obiekt i obejrzenie dodatkowej trójwymiarowej treści będącej częścią ekspozycji w rzeczywistości rozszerzonej.

Wystawa „Miasto na sprzedaż” to okazja, by dowiedzieć się więcej o trendach w technologii promocji, sposobach wpływania na zachowania konsumentów i przyszłości świata reklamy w innowacyjny, interaktywny sposób.

Wystawa mieści się w dawnym domu meblowym Emilia w Warszawie przy ulicy Emilii Plater i będzie czynna do 9 grudnia 2012 roku, od wtorku do niedzieli w godzinach 12:00-20:00. Wstęp wolny.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News