Tak będą wyglądać reklamy w Windows 8

Windows 8 wprowadza nowe mechanizmy reklamowe dla twórców aplikacji. Mogą to być klipy wideo czy też interaktywne elementy. Będziemy chcieli je jak najszybciej wyłączyć... czy też faktycznie nam się do czegoś przydadzą?
Reklama Delty w NBC News

Reklama Delty w NBC News

Microsoft, na trzy tygodnie przed premierą Windows 8, uruchomił kampanię informacyjną dla twórców aplikacji i reklamodawców na temat nowych możliwości promowania swoich produktów i usług za pomocą mechanizmów wbudowanych w jego najnowszy system operacyjny. Jako przykład podaje reklamę linii lotniczych Delta, która jest już obecna w aplikacji NBC News

Używając aplikacji NBC News, użytkownik może uruchomić reklamę klikając na kafelek linii Delta. Ten powiększa się wtedy na ekranie. Wtedy użytkownik może przesunąć ekran do góry, jeżeli sobie zażyczy, i zobaczyć jak się odbywa podróż z Deltą, od zameldowania się na lotnisku, poprzez ładowanie bagażu, aż do odlotu – proste i zachęcające. Po wszystkim, reklama jest zamykana a użytkownik przeniesiony z powrotem do aplikacji NBC News — czytam na blogu Microsoftu.

Inne podane przykłady to reklama sklepu dla sportowców Finish Line w aplikacji Los Angeles Times, reklama Jeepa w aplikacji AccuWeather czy reklama Goldfish Crackers w aplikacji Slacker Radio. Zobaczcie sami, jak to działa, na poniższym wideo:

0
Źródło: Microsoft
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.