„The Drowning” pierwszym FPS-em na tablety z nowym systemem sterowania

Granie w FPS-y na ekranach dotykowych to koszmar.Ben Cousins (współtwórca serii Battlefield) wraz ze swoją nową ekipą złożoną z weteranów innych znanych produkcji postanowił to odmienić. Tworząc "The Drowning" zapowiadał, że mobilnych graczy czeka rewolucja...

Tymczasem oglądając najnowsze wideo, ukazujące ów innowacyjny system sterowania da się wyraźnie zauważyć pewien archaizm, którego ja – jako gracz – już nie jestem w stanie tolerować. Brak wirtualnych analogów – super. Rozglądanie się za pomocą wychyleń ekranu lub delikatnego przesunięcia palcem – ekstra. Strzelanie do wroga wiążące się jedynie z oznaczeniem go na ekranie? Dziwne, ale do przeżycia. Chodzenie przy pomocy tapnięć? Hmm moment, moment. Coś tu nie gra. A w jaki sposób niby mogę biegać i równocześnie strzelać? Och, nie mogę…

Jakiś czas temu odpaliłam sobie Resident Evil 5, tak do co-opa ze znajomym. I kurcze, właśnie przez brak możliwości równoczesnego chodzenia i strzelania dostawałam szału i wyłączyłam grę po paru minutach. Ale może niektórym graczom, zwłaszcza tym lubującym się w graniu na tabletach akurat takie rozwiązanie przypadnie do gustu. Już niedługo (premiera planowana jest na ten rok) posiadacze sprzętów z iOS na pokładzie będą mogli się sami przekonać bez większego ryzyka. Gra będzie bowiem oparta o model F2P. Studio ma także w planach wersję na Androida.

0
Źródło: VG24/7
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.