Kooperacja na jednym padzie? Zobacz ten gameplay!

Kiedy pierwszy raz wyobraziłem sobie Brother: A Tale of Two Sons, wiedziałem, że będę musiał połączyć głęboki,wciągający scenariusz filmowy z fizycznym doświadczeniem, które umożliwiają gry video, (…) pozwolić graczom związać się emocjonalnie z bohaterami, którzy będą przemierzać spokojne krainy, głębokie lasy czy niebezpieczne góry”.
Kooperacja na jednym padzie? Zobacz ten gameplay!
Screen z gry Brothers: A Tale of Two Sons

Screen z gry Brothers: A Tale of Two Sons
Brother: A Tale of Two Sons, jak sama nazwa wskazuje opowie o przygodach dwóch braci, którzy wyruszą w świat, by odnaleźć lekarstwo dla ich poważnie chorego ojca.Studio Starbreezezaprosiło do współpracy libańskiego reżyseraJosefa Fareza, specjalizującego się głównie w dramatach i komediach (“W Obcym kraju”, “Farsen”, “Zozo”). Tak komentuje on udział w projekcie:

Do tej pory nie było wiadomo nic więcej na temat projektu. Poniższe wideo przedstawia jednak to, co interesuje nas najbardziej, czyli samą rozgrywkę. Josef Farez pokazuje nam w jaki sposób będziemy sterować chłopcami. Gra opierać się będzie ściśle na kooperacji, jednak co ciekawe – kontrola nad bohaterami przebiegać będzie równocześnie. Lewym grzybkiem sterujemy starszym bratem, a prawym – młodszym. To samo dotyczy lewego i prawego triggera.

Na gameplayu widać też wyraźnie, że na tych samych obiektach/postaciach każdy z bohaterów będzie mógł dokonać innej interakcji. Dodatkowo widzimy też przykłady lokacji – są śnieżne stoki, baśniowe wioski, lasy, antyczne ruiny, jaskinie, loty na paralotni (!) … Wygląda to na naprawdę solidną produkcję.

Premiera gry datowana jest na wiosnę tego roku na PS3, Xboxa 360 i PC.