Poznajcie bliżej głównego bohatera Watch Dogs

Chyba nikt nie rzuci we mnie kamieniem jeśli stwierdzę, że Watch Dogs jest najbardziej wyczekiwaną grą tego roku. Innowacyjne podejście do tematu kontroli otwartego świata, rewelacyjna grafika, tajemniczy bohater - to się nie może nie udać! Dziś właśnie przybliżymy temat tego ostatniego elementu gry.

Dzięki wewnętrznej sesji Q&A wiemy znacznie więcej informacji o głównym bohaterze gry. Szczegóły zdradził Jonathan Morin, dyrektor kreatywny Watch Dogs.

Aiden Pearce to człowiek, którego ukształtowała przemoc. Ma obsesje na punkcie inwigilacji – w tajemnicy monitoruje swoją rodzinę 24 godziny na dobę, by ochronić ją przed czymś, co już raz wydarzyło się w przeszłości. Akcja gry musi się jednak jakoś rozpocząć, dlatego łatwo się domyślić, że mimo należytej kontroli rodzinie Aidena ponownie zagrozi niebezpieczeństwo. Osobiste sprawy Aidena wkrótce staną się tylko namiastką trudności, z którymi przyjdzie mu się zmierzyć. Ponieważ nasz bohater potrafi kontrolować całe miasto włamując się do każdego urządzenia podpiętego pod centralny system łączności, szybko zauważy, że jego dramat to tylko kropla w morzu nieszczęść innych ludzi. Pearce będzie samozwańczym herosem – nie posiadających nadprzyrodzonych mocy, ale czerpiącym siłę z samego miasta.

Rozgrywka zapowiada się fascynująco, głównie też ze względu na samą mechanikę. Decyzje jakie będziemy podejmować w trakcie gry będą wywoływały reakcje łańcuchowe:

Kiedy natrafisz na ciężką sytuację będziesz miał możliwość zhakowania wszystkiego wokół Ciebie – miasto stanie się dla Ciebie placem zabaw. Będziesz mógł się ukryć, uciec lub zwalczyć dany problem wykorzystując do tego takie narzędzia jak: uliczne światła, pociągi, kamery bezpieczeństwa, mosty zwodzone i wiele, wiele innych. Pamiętaj jednak, że beztroska zabawa zawsze niesie ze sobą poważne konsekwencje. Mogąc tak mocno ingerować w otoczenie zobaczysz, że żadna strzelanina, pościg samochodowy czy ucieczka nigdy nie będą takie same.” – powiedział Morin.

Ponadto w grze pojawi się system reputacji, od którego zależeć będzie w jaki sposób zareagują na widok Aidena ludzie. Każda akcja będzie mieć swoje pozytywne lub negatywne skutki przez co opinia publiczna będzie się dynamicznie zmieniać. We wcześniejszych gameplayach widzieliśmy także akcje w trybie slow motion. Jak się okazuje w każdym momencie gry będziemy mogli włączyć tzw. tryb skupienia, który da Aidanowi cenny czas na podjęcie decyzji, jednak nie będzie on nieskończony więc trzeba będzie wykorzystywać go rozważnie. Bohater będzie mógł także wspinać się po budynkach.
0
Źródło: All Games Beta
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.