The Phantom Pain: zabawy w kotka i myszkę ciąg dalszy

The Phantom Pain: zabawy w kotka i myszkę ciąg dalszy

Geoff Keighley z GTTV dostąpił zaszczytu przeprowadzenia wywiadu z Joakimem Mogrenem. Całość jest zabawnie wyreżyserowana. Począwszy od tego, że rzekomy prezes Moby Dick Studio przyszedł z twarzą zabandażowaną w dokładnie takim samym stylu jak bohater trailera The Phantom Pain, poprzez wykręcenia się na odpowiedzi na każde pytanie, aż do końcowej scenki, w której Mogren pokazuje parę concept artów z gry i przez swoją “nieuwagę” potwierdza wykorzystanie silnika FOX Engine tworzonego przez Kojima Productions:D. Wywiad ucina się w tym miejscu nie pozostawiając żadnych złudzeń…

Więcej o The Phantom Pain dowiemy się podczas Game Developer Conference, która odbędzie się w dniach 25-29 marca. Chyba nie muszę dodawać, że Hideo Kojima również zapowiedział tam swoją wizytę;).

Podoba mi się ta “tajemnicza” kampania marketignowa. Nieważne, że każdy doskonale wie, kto za nią stoi. Najważniejsza jest zabawa w doszukiwanie się powiązań i czekanie na kolejny krok Kojimy. Na forum NeoGAF padają nawet domysły, że Mogren jest tak naprawdę tylko animacją CG – czymś w rodzaju dema technologicznego FOX Engine:)