The Phantom Pain: zabawy w kotka i myszkę ciąg dalszy

Gdy The Phantom Pain został zaprezentowany na zeszłorocznej gali VGA trudno było nie zobaczyć istotnych powiązań z uniwersum serii Metal Gear Solid, mimo, że Kojima odcinał się od tych spekulacji. Za grą ma stać studio Moby Dick na czele z Joakimem Mogrenem, o którym do tej pory nie było nic wiadomo.

Geoff Keighley z GTTV dostąpił zaszczytu przeprowadzenia wywiadu z Joakimem Mogrenem. Całość jest zabawnie wyreżyserowana. Począwszy od tego, że rzekomy prezes Moby Dick Studio przyszedł z twarzą zabandażowaną w dokładnie takim samym stylu jak bohater trailera The Phantom Pain, poprzez wykręcenia się na odpowiedzi na każde pytanie, aż do końcowej scenki, w której Mogren pokazuje parę concept artów z gry i przez swoją „nieuwagę” potwierdza wykorzystanie silnika FOX Engine tworzonego przez Kojima Productions:D. Wywiad ucina się w tym miejscu nie pozostawiając żadnych złudzeń…

Więcej o The Phantom Pain dowiemy się podczas Game Developer Conference, która odbędzie się w dniach 25-29 marca. Chyba nie muszę dodawać, że Hideo Kojima również zapowiedział tam swoją wizytę;).

Podoba mi się ta „tajemnicza” kampania marketignowa. Nieważne, że każdy doskonale wie, kto za nią stoi. Najważniejsza jest zabawa w doszukiwanie się powiązań i czekanie na kolejny krok Kojimy. Na forum NeoGAF padają nawet domysły, że Mogren jest tak naprawdę tylko animacją CG – czymś w rodzaju dema technologicznego FOX Engine:)

Źródło: VG24/7
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.