Epic Games: „PlayStation 4 to perfekcyjny pecet do gier”

Już podczas konferencji PlayStation Meeting w lutym wielu developerów pozytywnie wypowiadało się na temat PS4. Mark Rein w wywiadzie dla serwisu CVG odważnie porównuje konsolę do najlepszych pecetów i chwali jej wygodę użytkownika oraz "fenomenalne" parametry.
Mark Rein, wiceprezes Epic Games

Mark Rein, wiceprezes Epic Games

Mark Rein

, założyciel i wiceprezes

Epic Games

(„Unreal”, „Gears of War”) bardzo chwali sobie zapowiedzianą dwa miesiące temu konsolę Sony i cieszy się, że developerzy będą mogli w końcu wykorzystać cały swój potencjał:

„S

prytnym posunięciem ze strony Sony jest wykorzystanie wzmocnionej architektury pecetowej. Nie zapominajmy, że PS4 ma 16 razy więcej pamięci niż PS3. Wiedząc, że każda konsola będzie miała takie podzespoły będziemy mogli robić szalone, nieograniczone niczym rzeczy. Większość użytkowników PC wciąż korzysta z 32-bitowej wersji systemu, która jest w stanie obsłużyć tylko 4GB pamięci. PS4 z 8GB pamięci będzie zatem o wiele bardziej wydajne od większości obecnych pecetów. To tak jakbyśmy otrzymywali najlepszy PC na świecie – biorąc pod uwagę inne funkcje konsoli np. możliwość grania w gry, w trakcie ich pobierania, czy aktualizacje w tle, które wpływają na wygodę użytkownika wygląda na to, że Sony tworzy idealny pecet do grania.” – powiedział Mark Rein.

Założyciel Epic Games zwrócił też uwagę, że w nowej generacji konsol równie istotna co moc samych urządzeń będzie prostota w tworzeniu gier na nią, którą porównał do tworzenia gier na iPada.

Źródło: CVG
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.