Kolejny falstart nc+

Aplikacja dla abonamentów NC+ zapowiadała się rewelacyjnie. Niestety mimo kolejnej aktualizacji wciąż nie działa, BOK nie jest w stanie rozwiązać problemów abonentów.

[edycja 19.07.2013] Usługa zaczęła działać na tablecie „W domu”. W opcji „Poza domem” widzimy tylko obraz a zamiast głosu są trzaski (problem z dekodowaniem?). Smartfon Galaxy S3 błąd D19, nie możemy się wciąż zarejestrować, nie pomaga usuwanie aplikacji i jej reinstalcja. Co ciekawe Samsung widnieje na liście zarejestrowanych urządzeń, jaką można zobaczyć na tablecie. Próba wyrejestrowania smartfona potwierdzana jest komunikatem, że urządzeni poprawnie zostało wyrejestrowane, ale i tak wciąż znajduje się na wspomnianej liście.

PS: Regulamin usługi na stronie ncplus.pl/dokumenty#Regulaminy (do niego prowadzi link z maila aktywacyjnego, czytaliśmy). Jak na razie wciąż nie mamy odpowiedzi na maile wysłane do BOK. [koniec edycji] W poniedziałek nc+ wprowadziło do sklepów Apple i Googla najnowszą, pełną wersją aplikacji przeznaczonej dla smartfonów i tabletów. Apps zapowiada się bardzo ciekawie, bo oferuje możliwość zamienienia urządzenia mobilnego w kolejny ekran (funkcja wcześniej tylko dostępna na iPadzie), na którym będziemy oglądać kanały odbierane na cyfrowym dekoderze satelitarnym – opcja „W domu” czy zamienimy tablet lub telefon w pilota. Funkcja „Poza domem”, która już wcześniej była testowo udostępniona, ma gwarantować dostęp kanałów linearnych: TVN24, TVN Meteo, TVN CNBC, TVN Style, TVP Info, nSport HD, CANAL+ Sport HD, TVN Turbo, Disney Channel, Disney Junior, MiniMini+, teleTOON+, Eska TV. Ale to jeszcze nie koniec bo na wakacjach możemy skorzystać z kolekcji VOD, a w domu obejrzeć nagrania zapisane na dekoderze. Poza tym, dla każdego – czyli nie abonenta nc+ – dostępny jest program telewizyjny i bogate w treści radio internetowe.

Suuuper, ale…

Brzmi świetnie i wydawałoby się, że kontynuując tradycje telewizji „n”, nc+ po początkowych zawirowaniach, będzie kontynuować ustanawianie technologicznych trendów na rynku operatorów telewizyjnych. Niestety mimo dzisiejszej, aktualizacji (Android) nie udało nam się uruchomić usługi na tablecie, a na smartfonie nawet nie udało nam się zarejestrować. Po czterech rozmowach z BOK (w sumie ok. 2 godzin płatnego połączenia) otrzymaliśmy maila z przepisem, który miał rozwiązać problemy. Tak się nie stało. Co ciekawe, konsultanci informowali nas wczoraj, że to pierwszy taki przypadek. Wystarczy wejść na forum nc+, by dowiedzieć się, że to samo usłyszało co najmniej kilka innych użytkowników, a raportowane błędy również są identyczne. Pocieszające jest jedynie to, że niektórym chociaż działa funkcja dekoder „W domu”. Zamiast pointy napiszę, że aplikacja nc+GO Lite (dostępna do 15 lipca) jak działała tak działa.

Cennika nie ma, ale zapłacić trzeba

Największe jednak zdumienie budzi fakt, że rejestrując się akceptujemy regulamin, usługa uruchamiana jest testowo na 3 godziny (tego dowiedzieliśmy się w BOK), a potem możemy z niej korzystać ponosząc miesięczną opłatę. Pytanie tylko jaką? Konsultanci sami nie za bardzo wiedzą. Poza tym trzeba do nich zadzwonić…, a jeśli ktoś ma szczęście i nc+GO mu zadziałało? To pewnie wciąż żyje w niewiedzy, bo na stronie nie ma cennika nowej usługi.

Z tego co udało się na dowiedzieć, pierwsze urządzenie rejestrujemy bezpłatnie (ciekawe jak nc+ poradzi sobie z rejestracjami, które w desperacji robi użytkownik ba w końcu usługa mu ruszyła), a kolejne mają kosztować jednorazowo 10 zł. Za możliwość dostępu poza domem ma być pobierana opłata miesięczna w wysokości 3 zł.

Na forum znaleźliśmy taki oto cennik, ale trudno forum traktować, jako oficjalny dokument, ale przede wszystkim trzeba na nie trafić. Użytkownik Gliglagleon napisał:

„Opłaty jednorazowe:
0zł – jednorazowa opłata aktywacyjna za pierwsze zarejestrowane urządzenie,
10zł – jednorazowa opłata aktywacyjne za drugie i kolejne zarejestrowane urządzenie (max. 5 urządzeń),
10 zł – jednorazowa opłata aktywacyjna dla produktu nc+GO internet („Kanały poza domem”, „VOD”) – do 31.08 opłata aktywacyjna za usługę nc+GO internet wynosi 0 zł,
Opłaty miesięczne:
nc+GO internet – 3 zł (wraz z uruchomieniem jednej z ww. usług konieczna nc+jest również aktywacja netVOD+ konto podstawowe (1,99zł),
nc+GO dekoder – 10 zł (kanały w domu, nagrania, pilot) – do 15.10 opłata miesięcznie nie jest naliczana.
5 zł – nc+GO Da Vinci Learning
5 zł – nc+GO Dzieci
6 zł – nc+GO Kino Świat
30 zł – nc+GO PictureBox
Źródło – jak poprzednio doradca: dawid_nc+.”

Podsumowanie:

Zamiast pointy napiszę, że aplikacja nc+GO Lite (dostępna do 15 lipca) jak działała tak działa.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.