Książka “Marketing Gier Wideo” już dostępna bezpłatnie do pobrania

“Marketing Gier Wideo” to wyjątkowa na polskim rynku książka, która stara się wyjaśnić czytelnikowi biznesowe fundamenty współczesnej branży gier wideo oraz prostuje pewnie powszechnie przyjęte schematy. Dla graczy to niezwykła okazja, by zrozumieć zachowania wydawców i uzyskać odpowiedzi na pytania, które często nasuwają się już przy procesie powstawaniu długo wyczekiwanych produkcji. Autor prostym i zrozumiałym językiem tłumaczy elementy marketingowej machiny, na której manipulacje często nie jesteśmy odporni (patrz -> system osiągnięć w grach).
Książka “Marketing Gier Wideo” już dostępna bezpłatnie do pobrania
W książce znajdziecie analizę ponad 150 współczesnych tytułów, wśród nich m.in. Metro 2033

W książce znajdziecie analizę ponad 150 współczesnych tytułów, wśród nich m.in. Metro 2033

To także okazja dla samych twórców, by poznali tajniki dobrej sprzedaży i potrafili należycie wypromować swój tytuł. Autor dokonał analizy ponad 150 współczesnych tytułów, po zapoznaniu się z którą czytelnik będzie potrafił samodzielnie rozumieć działania twórców, wydawców i dostawców oprogramowania.

Książkę w formie pliku PDF pobierzecie bezpłatnie z oficjalnej strony autora.