Książka „Marketing Gier Wideo” już dostępna bezpłatnie do pobrania

Co odróżnia komputerowe adaptacje świata Star Wars od Star Treka? Dlaczego mapa w opakowaniu z grą sprawi, że gracze uznają świat przedstawiony za większy, niż będzie w istocie? Dlaczego Crysis, bez kosmicznych wymagań sprzętowych, sprzedałby się słabiej? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w najnowszej książce Kamila Sikory.
W książce znajdziecie analizę ponad 150 współczesnych tytułów, wśród nich m.in. Metro 2033

W książce znajdziecie analizę ponad 150 współczesnych tytułów, wśród nich m.in. Metro 2033

„Marketing Gier Wideo” to wyjątkowa na polskim rynku książka, która stara się wyjaśnić czytelnikowi biznesowe fundamenty współczesnej branży gier wideo oraz prostuje pewnie powszechnie przyjęte schematy. Dla graczy to niezwykła okazja, by zrozumieć zachowania wydawców i uzyskać odpowiedzi na pytania, które często nasuwają się już przy procesie powstawaniu długo wyczekiwanych produkcji. Autor prostym i zrozumiałym językiem tłumaczy elementy marketingowej machiny, na której manipulacje często nie jesteśmy odporni (patrz -> system osiągnięć w grach).

To także okazja dla samych twórców, by poznali tajniki dobrej sprzedaży i potrafili należycie wypromować swój tytuł. Autor dokonał analizy ponad 150 współczesnych tytułów, po zapoznaniu się z którą czytelnik będzie potrafił samodzielnie rozumieć działania twórców, wydawców i dostawców oprogramowania.

Książkę w formie pliku PDF pobierzecie bezpłatnie z oficjalnej strony autora.

0
Źródło: Volvo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.