Wkurzają cię zaproszenia do gier na Facebooku? Będzie jeszcze gorzej

Facebook uruchamia program, dzięki któremu małe i średnie studia deweloperskie będą mogły docierać do graczy na całym świecie. To oznacza jeszcze większą liczbę "fascynujących" gier na portalu.

Facebook ogłosił start Facebook Mobile Games Publishing, pilotażowego programu będącego odpowiedzią na stale rozrastający się ekosystem gier na portalu. Założeniem programu jest wsparcie małych i średnich studiów deweloperskich w wypromowaniu gier i dotarciu do graczy na całym świecie.

Uczestnictwo w programie Facebook Mobile Games Publishing pozwoli wypromować mobilne produkcje małych i średnich twórców, którym często brakuje odpowiednich możliwości promocyjnych. Globalny zasięg portalu pozwoli deweloperom także na płynne przejście z rynku lokalnego do odbiorców na całym świecie. Z mobilnego Facebooka korzysta obecnie ponad 800 milionów użytkowników, a ponad 260 milionów gra na portalu w gry. Facebook będzie także wspierał twórców gier w docieraniu do właściwych odbiorców, dzięki czemu np. twórcom strategii łatwiej będzie odnaleźć fanów gier strategicznych.

W programie pilotażowym biorą udział:

  • 5th Planet z planszową grą RPG Dawn of the Dragons
  • Brainbow z mieszanką gry przygodowej i puzzli Dr. Newton: TheGreat Brain Adventure
  • Certain Affinity z piracką grą strategiczną Age of Booty: Tactics
  • Dragonplay ze społecznościowym pokerem Live Hold’Em
  • Gameloft’s ze średniowieczną grą strategiczno-symulacyjną Kingdoms & Lords
  • KiwiGames z grą przygodową Shipwrecked
  • Space Ape ze strategią do gry wieloosobowej Samurai Siege

Mali i średni deweloperzy, zainteresowani uczestnictwem w Facebook Mobile Games Publishing, mogą aplikować do programu pod tym adresem.

0
Źródło: Facebook
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.