Jak wygląda perfekcyjny dzień z PS4? Właśnie tak!

PlayStation 4 już niedługo wyląduje na sklepowych półkach. Jak w czasie jednej minuty w kreatywny i przekonujący sposób przyciągnąć potencjalnych klientów? Pokazując im gry, w jakie będą mogli zagrać - ale w nietypowy sposób.

Reklamy Sony są stworzone dla graczy. Głównie tych hardcorowych, którzy zrozumieją gagi i rozpoznają bohaterów w nich występujących. Seria z Kevinem Butlerem była przezabawna. W 2011r. Sony uraczyło nas epicką reklamą, w której postacie z różnych marek grane przez żywych aktorów zbierały się w jednym miejscu, by dzieląc się swoimi przygodami chórem zakrzyknąć, że robią to dla „Micheal’a” – samego gracza (poniżej przypomnienie).

PS4 po raz pierwszy pojawiło się w reklamie „Greatness Awaits„, która uderzała już w tony społecznościowe i kończyła się spektakularną sekwencją, której nie powstydziłoby się wysokobudżetowe kino. Dzisiejszy materiał idzie w tym samym kierunku – pokazuje, że najlepszym sposobem na spędzenie udanego dnia jest granie z przyjacielem. Nie ważne, czy lubicie RPGi fantasy, wyścigówki jak Drive Club czy futurystyczne strzelanki jak Killzone – PS4 będzie miało to wszystko i jeszcze więcej;).

0
Źródło: Volvo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.