The Long Dark – tak się spaceruje w leśnej głuszy

The Long Dark – tak się spaceruje w leśnej głuszy

The Long Dark zapowiada się niezwykle interesująco. W ubiegłym miesiącu opisywaliśmy Wam główne założenia gry. W skrócie czeka nas realistyczny symulator przetrwania, który pod uwagę weźmie takie czynniki jak głód, liczbę kalorii utożsamianą z dostępną energią czy ciepło ciała. Główny bohater – pilot, który rozbija się w północnoamerykańskim lesie – będzie zdany nie tylko na siebie. Na swojej drodze spotka także ludzi, z których będzie mógł uczynić swoich sprzymierzeńców lub wrogów.

Do tej pory twórcom udało się zebrać niewiele ponad połowę kwoty wymaganej do ukończenia gry. Nic dziwnego – Hinterlab jest nowym studiem, które choć złożone z weteranów branży musiałoby przekonać do siebie czymś więcej niż suchymi opisami i garstką concept-artów. Na 8 dni przed zakończeniem zbiórki twórcy zdecydowali się zaprezentować gameplay z bardzo wczesnej wersji gry. W końcu mamy okazję zobaczyć jak prezentuje się oprawa graficzna. Zorza polarna wygląda pięknie, mimo surowego, komiksowego stylu. Na materiale widzimy także w jakim tempie spadają statystyki naszej postaci (np. jeśli biegniemy kalorii pozbywamy się szybciej niż gdybyśmy wolno chodzili).

Aby zarezerwować swój egzemplarz gry i równocześnie wesprzeć twórców należy wpłacić za pośrednictwem Kickstartera 20$. The Long Dark powstaje na komputery z systemem Windows, Mac i Linux.