Titanfall na PC niedługo w rozdzielczości 4K

Wielu graczy uznaje Titanfall za najlepiej wyglądającą grę, jaka kiedykolwiek pokazała się w wersji na komputery osobiste. Wygląda jednak na to, że studio Respawn Entertainment nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa.

W zeszłym tygodniu pokazywaliśmy porównanie wyglądu tej gry odpalonej na przeciętnym pececie oraz na najnowszej konsoli Microsoftu – Xbox One. Już wtedy widać było wyraźną różnicę w płynności akcji czy liczbie widocznych szczegółów, oczywiście na korzyść zwykłego komputera.

Teraz wygląda na to, że „widoczna różnica” może zmienić się w prawdziwą przepaść między wersją pecetową (choć ta wymagać będzie z pewnością bardzo wydajnych podzespołów) a konsolową, ponieważ studio Respawn Entertainment zapowiedziało wprowadzenie możliwości prowadzenia rozgrywki w rozdzielczości 4K.

Mało tego, równocześnie zapowiedziano też wsparcie najnowszych technologii firmy Nvidia, zebranych w program GameWorks. Obejmuje on między innymi pełną obsługę wielu kart GeForce, poprawiony antyaliasing czy bardziej realistyczne odwzorowanie cieni. To wszystko plus wspomniana wcześniej rozdzielczość 3840×2160 pikseli może sprawić, że Titanfall na długo pozostanie wyznacznikiem maksymalnej jakości obrazu na rynku gier komputerowych.

Dokładna data wprowadzenia nowej rozdzielczości nie została jeszcze podana.

0
Źródło: nvidia.com
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.