Caffeine – nowy survival horror na bazie Unreal Engine 4

Jednoosobowe studio Incandescent Imaging reprezentowane przez Dylana Browne'a w 2015 roku wypuści na komputery PC futurystyczny, psychologiczny survival horror - o ile zbiórka na portalu Indiegogo zakończy się sukcesem.

W 2097 roku Ziemia jest przeludniona i nękana przez problem niskich zapasów surowców naturalnych. Kofeina występująca najczęściej w kawie i herbacie staje się najbardziej popularnym narkotykiem. Zapotrzebowanie na nią jest tak ogromne, że korporacje decydują się szukać jej poza naszą planetą. Na jednej ze stacji wydobywczych, gdzieś w nieznanym nam zakątku kosmosu budzimy się jako mały chłopiec. Nie pamiętając nic ze swojej przeszłości odkrywamy przerażający fakt – na stacji jesteśmy sami.

Co stało się z resztą załogi? Jakie tajemnice kryją się w ciemnościach? Właśnie na te pytania przyjdzie nam szukać odpowiedzi podczas rozgrywki. Akcja Caffeine rozegra się z perspektywy pierwszej osoby – już na materiale wideo widać, że nasz bohater będzie dzieckiem ledwie sięgającym do blatów stołów. Wzorem innych survival horrorów także i tutaj nie będziemy mieli do dyspozycji żadnej broni, a mechanika oparta będzie w dużej mierze o eksplorację pomieszczeń. Sugestywna oprawa dźwiękowa, grafika oparta o silnik Unreal Engine 4 i wsparcie dla Oculus Rifta mają nam zapewnić niezapomniane doznania.

Jeśli Dylan Browne zbierze 80 tys.$ potrzebnych mu do ukończenia gry zobaczymy ją na komputerach PC i Mac w 2015r. Twórca nie wyklucza też wersji na Xbox One i PS4. Jeśli macie ochotę sprawdzić wczesną wersję gry możecie pobrać demo bezpośrednio z TEGO linku.

Źródło: Indiegogo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.