Polska odpowiedź na Steama startuje już za tydzień

Wybrani gracze testowali usługę od kwietnia bieżącego roku. Na podstawie ich sugestii udało się wprowadzić wiele usprawnień, dzięki którym korzystanie z BoxOff Play przebiegać ma intuicyjnie i bezproblemowo.

Czy tak będzie w istocie przekonamy się już 9 czerwca – wtedy to bowiem usługa ruszy pełną parą. Przypomnijmy na czym polega model biznesowy BoxOff Play. Usługa ta wzorem Spotify czy Netflixa umożliwi nielimitowany dostęp do zawartości cyfrowej biblioteki – w tym przypadku gier komputerowych – w ramach stałej opłaty miesięcznej. Dzięki wykorzystaniu technologii strumieniowania w chmurze możliwe też będzie uruchomienie gry już po pobraniu 20% zawartości.

W ofercie na starcie znaleźć ma się 100 gier, wśród nich m.in widoczna na screenie powyżej The Inner World. Co kilka tygodni liczba gier będzie jednak zwiększana.

BoxOff Play to prawdziwa innowacja na polskim rynku. Nic więc dziwnego, że spotkała się z tak ogromnym uznaniem graczy. Zainteresowanie testami niemal dwukrotnie przekroczyło nasze oczekiwania. Wnioski z przeprowadzonych testów pokazały także jak ogromnym zaangażowaniem wykazywali się użytkownicy. Bardzo cieszymy się, że tak duża liczba osób chce uczestniczyć w budowaniu rewolucji w świecie gier.”– komentuje Tomasz Gawlikowski, Kierownik Marketingu Wydawnictwa Techland.

Ostateczne szczegóły – w tym najbardziej istotne takie jak cena pakietów – zostaną ujawnione 9 czerwca.

NASZYM ZDANIEM
O ile w przypadku analogicznych usług muzycznych czy filmowych ważna jest ilość contentu, tak w przypadku gier komputerowych liczy się jakość. Wystarczy spojrzeć na popularność usługi PlayStation Plus, gdzie w cenie jednej gry otrzymujemy co roku dostęp do ponad 54 pozycji. Abonament jest nie tylko opłacalny cenowo, ale przede wszystkim gwarantuje dostęp do naprawdę fajnych tytułów. Jeśli Techland nie wyjdzie poza swoją ofertę wydawniczą, której do atrakcyjności moim zdaniem daleko, nie wróżę BoxOff Play wielkiej przyszłości. Trzymam jednak kciuki za rozwój samej idei.

0
Źródło: Volvo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.