Nowy „Obcy” wyciśnie wszystko z Radeonów

Obsługa rozdzielczości 4K UltraHD, techniki AMD Eyefinity i zaawansowanych efektów renderingu DirectX 11 mają zapewnić piękną oprawę graficzną.

Ten opracowywany w ramach programu AMD Gaming Evolved „growy” tytuł powstaje z myślą o tym, by za pomocą obrazu skutecznie przerazić gracza i wprowadzić go w odpowiedni nastrój. Tym bardziej, że zaimplementowano w nim obsługę technologii AMD Eyefinity, AMD CrossFire, rozdzielczości 4K UltraHD oraz szereg efektów DirectX 11 zoptymalizowanych do działania na najnowszych kartach graficznych AMD Radeon i procesorach APU firmy AMD, które wykorzystują architekturę Graphics Core Next.

„Program AMD Gaming Evolved powstał i funkcjonuje po to, żeby gry wyglądały i mogły działać znakomicie na komputerach wszystkich graczy,”

— powiedział Ritche Corpus, director of ISV Gaming and Alliances w AMD. „Poprzez współpracę z tak utalentowanymi deweloperami, jak ci ze studia Creative Assembly, urzeczywistniamy naszą wizję o grywalnych i pięknych grach. Dlatego też „Alien: Isolation” zapewnia graczom komputerowymi najwyższej klasy technologie. Wierzymy, że gracze na nią zasługują.”

„Alien: Isolation” to gra z gatunku „survival-horror”, w której atmosfera nieustannego zagrożenia życia sprawi, że gracze będą mieli szansę poczuć niemal namacalny strach. Piętnaście lat po wydarzeniach z filmu „Alien” córka Ellen Ripley – Amanda zmuszona jest desperacko walczyć o przetrwanie w czasie misji mającej na celu odkrycie prawdy zniknięcia jej matki. Wcielając się w Amandę gracze będą mieć kontakt z dynamicznie zmieniającym się otoczeniem i staną w obliczu paniki zdesperowanych ludzi oraz nieprzewidywalności bezlitosnego Obcego. Nie mając wystarczającej możliwości obrony i będąc zupełnie nieprzygotowani na zaistniałą sytuację gracze będą zmuszeni przeszukiwać okolice, tworzyć improwizowane rozwiązania i główkować nie tylko po to, żeby ukończyć misję, ale po prostu, żeby pozostać przy życiu.

„”Alien: Isolation” to gra, która wciąga przerażającą atmosferą nieustannego zagrożenia

,” powiedział Clive Gratton, Leag Programmer w Creative Assembly. ”

Obraz odgrywa fundamentalną rolę w tym, jak odbiera się grę, i dlatego wykonaliśmy dużo pracy, aby nasz autorski silnik graficzny pozwolił w pełni oddać na ekranie naszą wizję. Firma AMD pomogła nam udoskonalić ten silnik i dzięki temu na komputerach można będzie się cieszyć takimi rozwiązaniami jak teselacja DirectX 11, HDAO, efekty cząsteczkowe i specjalny system cieni. Obsługa takich technologii jak AMD Eyefinity i CrossFire sprawia, że doznania na komputerach są nawet jeszcze lepsze!”

Źródło: AMD
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.