Scopophobia: Wolisz być dzieckiem, czy potworem?

Podczas gdy gracze niecierpliwie czekają na premierę Evolve - asymetrycznego, sieciowego FPS-a, w krakowskim studio Bloober Team trwają prace nad grą o podobnych założeniach, lecz całkiem odmiennym klimacie.
Evolve dzieje się w przyszłości, natomiast polska Scopophobia (z gr. „lęk przed byciem obserwowanym” wpasowuje się bardziej w klimat prozy Lovecrafta. W grze będziemy mogli wcielić się w jednego z dwóch bohaterów – bezbronnego, lecz sprytnego chłopca lub niebezpiecznego drapieżnika. W zależności od naszego wyboru będziemy musieli chować się po kątach i uciekać przed przeciwnikiem lub ścigać naszą słodką ofiarę. Każda z postaci będzie posiadać unikalne właściwości, które z jednej strony dadzą nam przewagę nad wrogiem, lecz z drugiej wymuszą odpowiednie podejście do rozgrywki. Ważną rolę w grze ma pełnić akustyka i otoczenie utrzymane w stylistyce epoki wiktoriańskiej.
W Scopophobii znajdzie się tryb dla pojedynczego gracza oraz tryb sieciowy, jednak na bardziej szczegółowe informacje będziemy musieli poczekać do września.
Poprzednia produkcja Bloober Team – Basement Crawl – przeznaczona na platformę PS4 nie spotkała się z ciepłym przyjęciem wśród graczy i recenzentów. Developer z pewnością wyciągnąć odpowiednie wnioski i miejmy nadzieję, że tym razem dostarczy nam produkt, o którym za granicą będzie mówiło się wyłącznie w superlatywach.
0
Źródło: Volvo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.