Jak mogłaby wyglądać Twoja gra? – konkurs GDSiTy

Podczas odbywającego się w dniach 24-26 października 2014 Poznań Game Arena, zainicjowany został konkurs "Jak mogłaby wyglądać Twoja gra?", zachęcający do rozpoczęcia swojej przygody z tworzeniem gier komputerowych. Celem konkursu jest pokazanie wszystkim miłośnikom grania, że tworzenie gier nie było nigdy prostsze niż w dzisiejszych czasach.

„Frekwencja na PGA potwierdziła, jak ogromny potencjał tkwi w tworzeniu gier komputerowych. GDSiTY to projekt, mający na celu wspieranie osób, które chciałyby rozpocząć swoją zawodową przygodę z tworzeniem gier komputerowych i myślących o pracy w branży. Uruchomienie konkursu na grę spotkało się z dużym zainteresowaniem uczestników PGA. Napłynęły już pierwsze pomysły na gry i jesteśmy pozytywnie zaskoczeni poziomem nadesłanych zgłoszeń” – mówi Artur Karwatka, inicjator projektu GDSiTY.
Pomysły są przyjmowane do dnia 23 listopada 2014 r. za pośrednictwem formularza na stronie http://gdsity.pl/konkurs, który został przygotowany na bazie profesjonalnego briefu używanego do opisywania konceptów gier przez studia gamedev. Zawiera on podstawowy zakres pytań, pozwalający w prosty sposób opisać swój pomysł na grę.
Nadesłane pomysły będą ocenianie w wg. trzech kryteriów: innowacyjności rozumianej jako unikalny przepis, nie będący kopią innych gier, wykonalności w ramach niewielkiego zespołu przez okres do około jednego roku oraz opłacalności w kontekście zastosowanego modelu biznesowego. W jury zasiądą twórcy takich gier jak Wiedźmin, Wiedźmin 2 i Wiedźmin 3 studia CD Projekt RED czy seria Anomaly oraz This War of Mine studia 11bit.
Nagrodą dla zwycięzców będzie wsparcie procesu realizacji pomysłu, obejmujące szkolenia z zakresu tworzenia gier komputerowych oraz mentoring wspierający zbudowanie prototypu gry prowadzony przez doświadczonych twórców gier.

Źródło: Volvo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.