Techland wycofuje się z Dying Light na konsole starej generacji

Posiadacze PS3 i Xboxów 360 nie staną jednak przeciwko hordom zombie.

Przyczyną takiej decyzji są oczywiście sprawy technologiczne. Poprzednia generacja konsol okazała się zbyt słaba, by udźwignąć najnowszą produkcję Techlandu. Na swoim profilu na Facebooku firma poinformowała, że w niektórych lokacjach Dying Light generuje 200 tys. obiektów na raz. Dodając do tego realistyczne, bazujące na fizyce swobodnego poruszania się oświetlenie oraz pozostałe elementy gry produkcja wnosi się na wyżyny technologiczne, z którymi ani PS3 ani Xbox 360 nie będą sobie w stanie poradzić.

W celu zapewnienia zabawy z Dying Light na najwyższym poziomie, zdecydowaliśmy się na wydanie gry bez żadnych kompromisów na trzy najsilniejsze systemy dostępne obecnie na rynku. Dzięki temu zaznacie pełnych i najlepszych wrażeń z zabawy, niezależnie od platformy, na jakiej będziecie grać. Mamy nadzieję, że rozumiecie trudną decyzję, jaką musieliśmy podjąć. Data premiery jest już blisko i nie możemy się już doczekać, by zaprezentować Wam Dying Light w najlepszej możliwej formie.”