Ten zwiastun w końcu wytłumaczy Ci o co chodzi z tą całą wirtualną rzeczywistością

The Farm 51 przygotowało zwiastun swojej autorskiej technologii, Reality 51. Film stanowi wprowadzenie w świat wirtualnej rzeczywistości (VR) oraz pokazuje jak można wykorzystać potencjał Reality 51 w biznesie.

Technologia Reality 51 została oficjalnie ogłoszona na konferencji „Nowy wymiar rzeczywistości”, którą firma The Farm 51 zorganizowała w zeszłym tygodniu. Jest to odpowiedźna rozwijający się rynek urządzeń i aplikacji wirtualnej rzeczywistości (VR). Na konferencji Wojciech Pazdur, Dyrektor Kreatywny w zespole Reality 51, omówił nie tylko zaplecze technologiczne, ale również przedstawił konkretne przykłady na wykorzystanie nowej technologii oraz pierwsze projekty, które The Farm 51 już przygotowało, m.in. wizualizację VR dla nowoczesnych supersamochodów firmy Arrinera, która pokazywana była w czasie ostatniej edycji targów motoryzacyjnych Poznań Motor Show.

„Nadchodząca rewolucja VR ma szansę zmienić sposób w jaki postrzegamy rzeczywistość. Temat jest jednak na tyle świeży, że wciąż wymaga przybliżenia i wyjaśnienia. Uznaliśmy, że trailer może pokazać to, co nie zawsze da się jasno opisać słowami”. – powiedział Wojciech Pazdur, Dyrektor Kreatywny Reality 51 – „Chcemy być pionierami na rynku wirtualnej rzeczywistości, który już zaraz wybuchnie dzięki urządzeniom VR od takich gigantów jak Samsung, Sony, Facebook i Oculus. Nasza technologia, Reality 51, idealnie wpasowuje się w ten nadchodzący przełom. Ma bardzo wiele zastosowań, które ten film ogólnie wskazuje. Medycyna, edukacja, wirtualna turystyka, branża wojskowa, to tylko pierwsze z brzegu branże, które bardzo zyskają na wejściu w wirtualną rzeczywistość. A jest ich dużo więcej. Trailer ma na celu przede wszystkim uruchomić wyobraźnię widza. Jest wiele różnych pomysłów na wykorzystanie tej technologii. W przeciwieństwie do tego, co zazwyczaj mówi się przy wprowadzaniu nowych rozwiązań, limitem nie jest nawet nasza wyobraźnia, a wyłącznie potrzeby klientów”.

Farm 51 to już druga polska firma (Destinations VR jest tą pierwszą), która chce spróbować swoich sił w kiełkującej dopiero branży VR. Ich rozwiązaniami interesuje się już m.in Samsung, który widzi potencjał w niektórych autorskich rozwiązaniach zaprezentowanych przez firmę z Gliwic.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.