Fallout 4 ma problemy z płynnością na… PlayStation 4

Co prawda oficjalna premiera Fallouta odbędzie się dopiero po północy, jednak wiele kopii tej gry trafiło już do rąk graczy. Niektórzy zdążyli nawet wytknąć grze kilka błędów.

Jeden problem w szczególności może bardzo uprzykrzyć rozgrywkę dla co poniektórych – chodzi o płynność działania Fallouta na konsoli PlayStation 4. Niestety nie jest to „stałe 30 klatek”, jak twierdzi Bethesda – na forum Neogaf gracze publikują nagrania z gry, w których ewidentnie widać ogromne spadki FPS-ów. I tak, problem ten występuje po aktualizacji gry do wersji 1.01.

Jeden z użytkowników forum Neogaf – CGwizz opublikował posta na ten temat na oficjalnym forum studia Bethesda, jednak temat błyskawicznie usunięto, a sam użytkownik – po tym, jak zapytał, kto i dlaczego temat usunął – został podobno zbanowany.

Nie jest to pierwszy raz, kiedy gry Bethesdy mają problem ze współpracą z Playstation. Spadki w płynności renderowania obrazu występowały z 4-tej i 5-tej części The Elder Scrolls. Wtedy Bethesda tłumaczyła się jednak problemami ze skomplikowaną architekturą CELL, obecną w PS3. Co zatem sprawia problemy w PS4? Nie wiadomo.

0
Źródło: NeoGAF
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.