KViHotel w Budapeszcie

KViHotel- hotel sterowany smartfonem

Fot. kvihotel
Dziś w Budapeszcie otwarto KViHotel. Pod względem wyposażenia, estetyki, oferowanego poziomu usług to zwykły czterogwiazdkowy, europejski hotel. Jeżeli jednak na smartfonie zainstalujesz aplikację TMRW Hotels i zdecydujesz się zarezerwować pobyt w nowym hotelu, zyskasz możliwości, których ponoć dotychczas nie oferował żaden hotel w Europie.

Otwarty dziś hotel KViHotel w Budapeszcie oddaje do dyspozycji gości 40 nowocześnie urządzonych pokoi. Tym, co wyróżnia tę placówkę jest poziom naszpikowania wnętrz technologiami IoT oraz szeroki zakres kontroli, jaką gość hotelu może sprawować nad przestrzenią, którą zdecydował się czasowo wykorzystywać.

Jak zapewniają przedstawiciele hotelu, niemal wszystkie usługi są zarządzane bezpośrednio przez gości, którzy mają dostęp do panelu kontrolnego w aplikacji TMRW Hotels.

Co właściwie może robić gość KViHotel za pomocą aplikacji TMRW Hotels? Dla posiadaczy smartfonów z Androidem lub iPhone’ów (program ten dostępny jest zarówno w sklepie Google Play, jak i App Store) ich telefon staje się niejako kluczem do zarezerwowanych przez nich pokoi, a także – w przypadku późnego przybycia do hotelu – również kluczem otwierającym wejście główne placówki. Aplikacja daje też możliwość rezerwacji konkretnego pokoju czy wybór piętra oraz rejestracji w hotelu do 48 godzin przed przyjazdem.

Za pomocą aplikacji aktywujemy również tryb „nie przeszkadzać”, możemy zdalnie dostosować ustawienia klimatyzacji (nawiew, temperatura itp.) w pokoju, zamówić taksówkę i skorzystać z innych hotelowych usług. System TMRW Hotels działa również w drugą stronę. Personel budapesztańskiego hotelu otrzymuje na swoje smartfony listę zadań do wykonania, przy czym o odpowiedni przydział zadań ma zadbać specjalny algorytm.

TMRW, firma odpowiedzialna za opracowanie aplikacji zarządzającej otwartym dziś hotelem KViHotel, zapewnia, że jej system jest elastyczny i może być wykorzystany nie tylko w przypadku dopiero powstających placówek turystycznych, ale także już tych istniejących. Twierdzą oni, że aplikacja pomaga zoptymalizować zarządzanie zarówno hoteli, jak i apartamentów na wynajem, hosteli i innych rodzajów placówek turystycznych. Zapewniają też, że dzięki ich rozwiązaniu do wydajnego operowania daną placówką potrzebna jest mniejsza liczba pracowników. W tym momencie pojawia się myśl „roboty zabiorą nam pracę” i choć w tym przypadku nie o roboty chodzi, a o innego typu technologiczne rozwiązanie, to jest ono żywym dowodem, że technologie zmieniają rynek pracy. Także w branży hotelarskiej. | CHIP