Mount & Blade 2: Bannerlord będzie miał system perswazji

Fot. taleworlds

„Mount & Blade” to połączenie gry cRPG, strategii czasu rzeczywistego, gry handlowej i symulacji politycznej. Druga część znajduje się w produkcji od dawna i jest silnie wyczekiwana przez fanów pierwszej części. Co jakiś czas twórcy gry, tureckie studio TaleWorlds Entertainment informuje o nowościach mających trafić do części drugiej. Wygląda na to, że mechanika gry dotycząca interakcji społecznych ulegnie wyraźnej zmianie. Do gry dołączony zostanie system perswazji, który autorzy opisują dość szczegółowo na blogu.

System perswazji ma być jednym z atutów nowej gry. Z pewnością nie będzie nim grafika, która wprawdzie uległa znaczącej poprawie względem części pierwszej, ale nie wygląda najlepiej w porównaniu z innymi cRPG (fot. TaleWorlds)

Pierwsza część gry miała swoją premierę w 2008 roku i zdobyła sobie liczne grono fanów. Tytuł zaskarbił sobie sympatię graczy nowatorskim podejściem do rozgrywki, oferując zabawę w trybie tzw. piaskownicy (ang. sandbox) gdzie nie narzucano graczowi ścieżki rozwoju postaci czy przebiegu fabuły. Gra umożliwiła liczne ścieżki „kariery” w średniowiecznym świecie: od kupiectwa czy produkcji dóbr, po rolę władcy. Do dziś „Mount & Blade” jest jedną z najchętniej modowanych gier na świecie, a dzięki fanowskim przeróbkom akcja przenosiła się do realiów znanych z Warhammera, Gry o Tron czy Władcy Pierścieni. W Polsce wydano też, jako osobną grę, mod „Ogniem i Mieczem” rozgrywający się oczywiście na kresach dawnej Rzeczpospolitej.

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.