Tak wygląda pierwszy w Polsce salon Huawei

Fot. Konstanty Młynarczyk
Byliśmy w nowym salonie Huawei w warszawskiej Arkadii. Sklep ma 227 metrów kwadratowych. Będzie dostępny dla wszystkich klientów od 15 grudnia. Jednak już teraz chiński producent pokazał nam jak wygląda "dom marki", jak to miejsce określają przedstawiciele producenta sprzętu elektronicznego.

Huawei zachęca do odwiedzenia swojego nowego sklepu atrakcjami. Klienci, którzy udadzą się do salonu w warszawskiej Arkadii 15 grudnia będą mieli okazję wysłuchać koncertu Sarsy i wywiadu Kuby Wojewódzkiego z Anną Lewandowską. Gwiazdy znajdą też czas na podpisywanie książek i rozdawanie autografów. Nie zabraknie też sprzętu producenta, który będzie można kupić tego dnia w atrakcyjnych cenach. Dziś w Arkadii podczas konferencji prasowej pojawił się także Robert Lewandowski, który jest twarzą chińskiej marki. Piłkarz odniósł się również do losowania eliminacji Mistrzostw Europy. Snajper Bayernu Monachium studził emocje podkreślając, że czekają nas trudne eliminacje, a żaden mecz nie będzie łatwy.

W nowym salonie znajdują się 3 strefy o łącznej powierzchni 227 metrów kwadratowych. W głównej można obejrzeć sprzęt. W strefie „concierge” załatwimy sprawy związane z serwisowaniem sprzętu i podpiszemy umowę kupna. Jest też miejsce przeznaczone do organizowania szkoleń i wydarzeń, takich jak to dzisiejsze.

Reklama

Huawei jest bardzo popularną marką na polskim rynku. Smartfony, laptopy i zegarki chińskiego producenta od dawna można było znaleźć na półkach sklepowych w wielu centrach handlowych i w ofercie operatorów komórkowych. Warszawski salon pozwoli teraz klientom w jednym miejscu obejrzeć wszystkie produkty i na żywo porozmawiać z przedstawicielami chińskiej marki. | CHIP

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.