„Pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria”

Fot. virgin mobile

Problemy z korzystaniem z Virgin Mobile pojawiły się nad ranem, o 4:50. Firma wyjaśnia, że przyczyną był błąd komunikacji pomiędzy systemem billingowym a siecią radiową. Około 420 tysięcy klientów nie mogło dzwonić, wysyłać SMS-ów i korzystać z internetu. Nie funkcjonowała też infolinia. Teraz Virgin informuje, że wszystko wróciło do normy. Równocześnie operator przeprasza tych, którzy przez co najmniej kilka godzin byli odcięci od usług – i obiecuje im przeprosinowe upominki. Szczegóły klienci mają otrzymać SMS-owo. Prezes polskiego oddziału firmy przyznaje, że była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. Bierzemy odpowiedzialność za tę sytuację i zrobimy wszystko, co niezbędne, aby nie powtórzyła się w przyszłości – deklaruje Grażyna Piotrowska-Oliwa. W ciągu dnia mówiło się, że podobne kłopoty ma również sieć Play. Jednak i Play, i Virgin zdementowały tę informację, a źródłem nieporozumienia mógł być fakt, że Virgin korzysta z infrastruktury należącej do Playa. Jesteście klientami Virgin Mobile, dotknęła was opisywana awaria?

Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.