„Pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria”

Polski oddział operatora zapewnia, że usługi znowu działają prawidłowo.

Problemy z korzystaniem z Virgin Mobile pojawiły się nad ranem, o 4:50. Firma wyjaśnia, że przyczyną był błąd komunikacji pomiędzy systemem billingowym a siecią radiową. Około 420 tysięcy klientów nie mogło dzwonić, wysyłać SMS-ów i korzystać z internetu. Nie funkcjonowała też infolinia. Teraz Virgin informuje, że wszystko wróciło do normy. Równocześnie operator przeprasza tych, którzy przez co najmniej kilka godzin byli odcięci od usług – i obiecuje im przeprosinowe upominki. Szczegóły klienci mają otrzymać SMS-owo. Prezes polskiego oddziału firmy przyznaje, że była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. Bierzemy odpowiedzialność za tę sytuację i zrobimy wszystko, co niezbędne, aby nie powtórzyła się w przyszłości – deklaruje Grażyna Piotrowska-Oliwa. W ciągu dnia mówiło się, że podobne kłopoty ma również sieć Play. Jednak i Play, i Virgin zdementowały tę informację, a źródłem nieporozumienia mógł być fakt, że Virgin korzysta z infrastruktury należącej do Playa. Jesteście klientami Virgin Mobile, dotknęła was opisywana awaria?