Oppo zasponsoruje League of Legends
League of Legends - rozgrywki e-sportowe zasponsoruje OPPO.

OPPO sponsorem rozgrywek League of Legends

Riot Games nawiązał pięcioletnią współpracę z chińskim producentem.

Riot Games, wydawca gry „League of Legends” i jednocześnie organizator rozgrywek esportowych LCS (League of Legends Championship Series), poinformował o nawiązaniu pięcioletniej współpracy z firmą OPPO. Chiński producent będzie jednym z partnerów zbliżających się Mistrzostw Świata w LoL-a, które zostaną rozegrane pomiędzy 2 października a 10 listopada w Berlinie, Madrycie i Paryżu. Tym samym OPPO dołącza do innych znanych marek, które zainwestowały w rozgrywki popularnej gry sieciowej z gatunku MOBA, takich jak Mastercard, Louis Vuitton, czy Alienware. O zwycięstwo w turnieju powalczą 24 zespoły. Do fazy grupowej awansował już zespół G2 Esports, w którym gra jedyny Polak, Marcin „Jankos” Jankowski.

Finał tegorocznych Mistrzostw Świata w „League of Legends” zostanie rozegrany 10 listopada w Paryżu (fot. Riot Games)

„League of Legends” to gra z gatunku Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) wydana w 2009 roku przez firmę Riot Games. Podobnie jak inne tytuły z tego gatunku (m.in. „Dota 2” i „Heroes of the Storm”), produkcja nawiązuje do mapy z „Warcrafta III” pt. „Defense of the Ancients”, przy której pracował jeden z twórców „League of Legends”, Steve „Pendragon” Mescon. Od 2011 roku rozgrywane są Mistrzostwa Świata „League of Legends”, które od tamtego czasu cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News