Oppo zasponsoruje League of Legends

OPPO sponsorem rozgrywek League of Legends

Riot Games, wydawca gry „League of Legends” i jednocześnie organizator rozgrywek esportowych LCS (League of Legends Championship Series), poinformował o nawiązaniu pięcioletniej współpracy z firmą OPPO. Chiński producent będzie jednym z partnerów zbliżających się Mistrzostw Świata w LoL-a, które zostaną rozegrane pomiędzy 2 października a 10 listopada w Berlinie, Madrycie i Paryżu. Tym samym OPPO dołącza do innych znanych marek, które zainwestowały w rozgrywki popularnej gry sieciowej z gatunku MOBA, takich jak Mastercard, Louis Vuitton, czy Alienware. O zwycięstwo w turnieju powalczą 24 zespoły. Do fazy grupowej awansował już zespół G2 Esports, w którym gra jedyny Polak, Marcin „Jankos” Jankowski.

Finał tegorocznych Mistrzostw Świata w „League of Legends” zostanie rozegrany 10 listopada w Paryżu (fot. Riot Games)

„League of Legends” to gra z gatunku Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) wydana w 2009 roku przez firmę Riot Games. Podobnie jak inne tytuły z tego gatunku (m.in. „Dota 2” i „Heroes of the Storm”), produkcja nawiązuje do mapy z „Warcrafta III” pt. „Defense of the Ancients”, przy której pracował jeden z twórców „League of Legends”, Steve „Pendragon” Mescon. Od 2011 roku rozgrywane są Mistrzostwa Świata „League of Legends”, które od tamtego czasu cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.