Facebook zmienia logo

Nowe logo Facebooka ma służyć wyraźnemu odróżnieniu firmy od należących do niej usług, podkreślając jednocześnie prawa do wszystkich kupionych aplikacji, przede wszystkim tych najbardziej rozpoznawalnych, czyli WhatsAppa i Instagrama. Stąd oficjalne firmowe logo, w zależności od tego, w jakim kontekście się pojawi będzie mieć inny kolor.

logo facebook

W nowym firmowym logo pojawia się prosty bezszeryfowy font, który został zaprojektowany specjalnie dla Fecebooka. Na firmowym blogu możecie zobaczyć, jak powstawał projekt. W nowym znaku zrezygnowano z kultowego niebieskiego na rzecz kolorystycznego dopasowania do usług. Powstała więc pełna przejść tonalnych kolorowa wersja odpowiednia dla Instagrama i płaskie zielone logo, które od razu mówi „WhatsApp też jest nasz”. Całość pisana wersalikami. Logo portalu społecznościowego pozostało przy swoim charakterystycznym niebieskim kolorze i pisane jest, dla odróżnienia od nazwy firmy, minuskułą.

Poza Instagramem i WhastAppem do Facebooka należą m.in. Onavo, Masquerade i CrowdTangle, Oculus oraz Calibra – spółka, której zadaniem jest wdrożenie kryptowaluty o nazwie Libra. A we wrześniu tego roku Faceboo poinformował, że planuje uruchomić kolejną platformę Fashion++, która wykorzystując sztuczną inteligencję będzie doradzać użytkownikom jak dobrać garderobę.

WARTO PRZECZYTAĆ:

WhatsApp i Instagram zmieniają nazwę

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.