zdjęcia Audi RS3 2022, Audi RS3 2022

Spójrzcie na zdjęcia Audi RS3 2022. Nieoficjalnych szczegółów nie zabrakło

Przed tygodniem Audi pokazało kilka zdjęć przedstawiających nową generację modelu linii RS, wspominając o szczegółach dosyć przelotnie. Teraz jednak dostaliśmy ich o Audi RS3 2022 znacznie więcej, dzięki Auditography.

Audi RS3 nowej generacji doczekało się już szeregu oficjalnych zdjęć w ramach zapowiedzi w ubiegłym tygodniu, ale człowiek stojący za wspomnianym źródłem mógł wykonać własne ujęcia tego modelu. Jednak na więcej od niego nie możemy liczyć, bo informacje jakie uzyskał, ciągle są pod embargo, ale kilka szczegółów zdradzić nie omieszkał. Dzięki temu wiemy, że nowe RS3 w wydaniu hatchback i sedan doczeka się nowych oficjalnych informacji już 22 czerwca, kiedy to Audi rozpocznie zorientowaną na ten samochód kampanię marketingową.

Czytaj też: Pierwszy zwiastun Maserati GranTurismo 2022. Spójrzcie na zdjęcia prototypu

Zdjęcia Audi RS3 2022 i nie tylko, czyli co już wiemy o RS3 nowej generacji?

Wielki debiut RS3 zaliczy dopiero w przyszłym miesiącu, a do sprzedaży trafi przed końcem 2021 roku. Jak możecie się domyślić, pomalowane w formie kamuflażu nadwozie tego modelu wręcz krzyczy, jeśli idzie o kolejność zapłonu pięciocylindrowego silnika z turbodoładowaniem, ale także specyficznym hashtagiem #anythingbutstandard.

Poniższe zdjęcia zdradzają nam, że wreszcie RS3 stracił sztuczne otwory wentylacyjne nowego S3 z przodu, które wreszcie pełnią praktyczną funkcję chłodzenia.

Tego samego nie można jednak powiedzieć o tych z tyłu, które nadal służą wyłącznie do celów wizualnych, ale od nich wzrok odciągają dwie elipsowate końcówki wydechu na rogach oddzielone dyfuzorem i spojler pokrywy bagażnika. Te elementy w połączeniu z dużymi felgami owiniętymi w niskoprofilowe opony Pirelli oznaczają, że RS3 znajduje się na szczycie oferty wśród rodziny A3.

Czytaj też: Przyszłość Geely zaklęta w pokazowym Vision Starburst

Dalsze szczegóły sprowadzają się do wentylowanych przednich błotników, które chłodzą ulepszone hamulce z szansą na te karbonowo-ceramiczne. Te będą próbować opanować osiągi zawdzięczane 2,5-litrowemu TFSI, który będzie wytwarzał około 400 koni mechanicznych i 480 Nm momentu obrotowego, aby odzwierciedlić modele RS Q3/RS Q3 Sportback, a także TT RS.

Plotki sugerują jednak, że na tak dostrojonej jednostce rzędowej z pięcioma cylindrami Audi nie skończy i postara się podciągnąć w podkręconym wydaniu RS3 moc jeszcze wyżej.

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News