Platforma InPost Fresh wystartowała. Co oferuje?

InPost rusza z kolejną usługą – InPost Fresh. We współpracy z Makro Polska będzie dostarczać zakupy prosto pod nasze drzwi i to całkiem szybko.
Platforma InPost Fresh wystartowała. Co oferuje?
Platforma InPost Fresh wystartowała. Co oferuje?

InPost Fresh – dostawa zakupów pod drzwi, ale na razie tylko w Warszawie

Oficjalny start platformy InPost Fresh nie oznacza, że usługa dostępna będzie od razu w całej Polce. Obecnie tylko mieszkańcy Warszawy mogą ją testować. Po pobraniu aplikacji mogą wybrać spośród 10 tysięcy produktów, takich jak świeże ryby, owoce, warzywa czy mięsa. Dostawa z dbałością o jakość i świeżość zamówionych rzeczy ma się odbywać tego samego albo następnego dnia.

Czytaj też: Jak może wyglądać Samsung Galaxy Watch 5? Są pierwsze projekty koncepcyjne

Za zakupy zapłacimy podczas zamówienia, przy pomocy szybkiego przelewu, BLIKa lub karty płatniczej, jednak InPost Fresh umożliwia także płatność przy odbiorze, więc to bardzo dobra wiadomość.

Do wyboru są obecnie trzy modele dostawy:

  • Express – dostawa nawet w godzinę.
  • Dostawa w tym samym dniu.
  • Dostawa w zaplanowanym na kolejne dni terminie.

Jak widać klienci dostają dużą swobodę jeśli chodzi o ustalenie terminu dostawy. Express to idealna opcja, gdy potrzebujemy czegoś pilnie, trzecia opcja pozwoli nam na zamówienie produktów z wyprzedzeniem, np. będąc jeszcze na wakacjach możemy zagwarantować sobie zakupy bez konieczności chodzenia po sklepach po powrocie. W aplikacji klienci znajdą także informacje o poszczególnych etapach realizacji zamówienia.

Czytaj też: Huawei Mate 40 Pro Jade Empire – piękna i droga limitowana edycja

InPost nie podaje jeszcze informacji o tym, kiedy dokładnie usługa trafi do innych miast.

Z naszym najnowszym dzieckiem, aplikacją InPost Fresh – czyli platformą do zamawiania produktów spożywczych – startujemy testowo w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będziemy rozszerzać zasięg, by stać się największym ogólnopolskim żywnościowym marketplace. – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.