Milion klientów Plusha. Czym oraz kim jest Plush?
T-Mobile miał Heyah, Orange nju mobile, a w 2014 roku dołączyła do nich nowa marka operatora Plus, czyli Plush. Początkowo kierowana do młodych osób, z ofertą na kartę przygotowaną w myśl hasła Bez konsekwencji.
Kampania Plusha w dzisiejszych czasach może uchodzić za agresywną, ale to ona skutecznie zbudowała jej sukces. Wszystko zaczęło się od tajemniczej literki H dopisanej sprayem do billboardów i grafik Plusa. Początkowo nie było wiadomo, o co w tym chodzi poza tym, że to zapowiedź nowej marki.
![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fkonto.chip.pl%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fplush-h-banner-1.jpg&w=1600&q=85)
Szybko okazało się, że wandalem stojącym za całym zamieszaniem jest Plush. Jako nowa marka, ale też zupełnie nowa postać. Miś o… bardzo luźnym podejściu do życia bardzo dobrze wpasował się w konwencję hasła Bez konsekwencji.
W krótkim czasie reklamy Plusha stały się jednymi z najciekawszych na rynku. A Plushak godnie zastąpił reklamy Plusa z kabaretem Mumio.
Na początku Plush był tylko ofertą na kartę, oferującą pakiety nielimitowanych rozmów, SMS-ów, MMS-ów oraz paczki Internetu. Z czasem oferta ewoluowała. Pojawił się MIX, abonamenty oraz oferty z telefonami. Dzisiaj dołączyła do tego sieć 5G oraz możliwość korzystania z popularnych serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp) bez zużywania transferu danych. W sumie oferta Plusha składa się dzisiaj z czterech pakietów abonamentowych (w tym trzy z możliwością dobrania telefonu), dwóch internetowych z opcją dokupienia urządzenia oraz trzech w ofercie na kartę.
Pierwsza oferta Plush na kartę pokazuje, jak mocno zmienił się rynek przez ponad 7 lat. W 2014 roku za 35 zł mieliśmy nielimitowane rozmowy, wiadomości i 0,5 GB Internetu na 30 dni. Dzisiaj w cenie 30 zł mamy taką samą konstrukcję oferty, ale dostajemy w niej 30 GB Internetu oraz darmowy dostęp do serwisów społecznościowych.
Plush ma milion klientów i dużo Internetu do rozdania
Milion klientów to bardzo dobry wynik. Większość klientów stanowią mężczyźni, ale z niewielką przewagą nad kobietami (55% do 45%). Bez względu na płeć, klienci Plusha dużo korzystają z Internetu. W 2021 roku przesłali 74 PB danych. Co można przełożyć na skromne 257 mln filmów z serwisu YouTube.
Z okazji miliona klientów Plush rozdaje klientom miliony gigabajtów. A konkretnie po 100 GB. Jak skorzystać z promocji?
- Klienci abonamentowi z umowami na czas nieokreślony — SMS o treści MILION na 80848, pakiet 10 GB będzie aktywowany automatycznie co miesiąc przez 10 miesięcy,
- Nowi klienci abonamentowi lub przedłużający umowę na 24 miesiące – jednorazowy pakiet 100 GB ważny przez 24 miesiące aktywuje się automatycznie,
- Klienci ofert internetowych – SMS o treści MILION na 80848, pakiet 10 GB przyznawany automatycznie co miesiąc przez 10 miesięcy,
- Klienci ofert na kartę i MIX – SMS o treści MILION na 80848, jednorazowy pakiet 100 GB będzie ważny przez 30 dni.
Podobno pierwszy milion trzeba ukraść. Plush pokazał, że przy odpowiednim pomyśle i odważnej realizacji, ciężką pracą można pierwszy milion wypracować. Milion klientów Plusha za nami. Czas na dwa miliony.
Materiał powstał we współpracy z siecią Plush.