Promocja Nextbase i InterRisk. Ubezpieczasz auto, masz rabat na kamerę samochodową

InterRisk został pierwszym w Polsce partnerem marki Nextbase. Dla klientów ubezpieczyciela to bardzo dobra wiadomość, bo dzięki temu mogą zyskać rabat na kamerę samochodową. A to dopiero początek.
Promocja Nextbase i InterRisk. Ubezpieczasz auto, masz rabat na kamerę samochodową

Nextbase od dawna współpracuje z firmami ubezpieczeniowymi

Nextbase od lat jest wierny swojej wizji, jaką jest zapewnianie jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa kierowców. Firma współpracuje też z towarzystwami ubezpieczeniowymi na całym świecie. A oprócz samego rejestrowania zdarzeń na drodze, oferuje szereg dodatków do swoich kamer samochodowych. Takich jak automatyczne wzywanie pomocy w przypadku wypadku lub braku reakcji kierowcy (w modelach serii 2, od 322GW), inteligentny tryb parkingowy i dodatkowe modułu kamer.

Z naszych badań wynika, że występuje ścisła korelacja pomiędzy posiadaniem w samochodzie wideorejestratora, a zwiększeniem bezpieczeństwa jazdy kierującego pojazdem. Ten psychologiczny efekt przekłada się na zmniejszenie występowania kolizji czy wypadków na drogach. Z punktu widzenia towarzystw ubezpieczeniowych oznacza to mniej roszczeń. Z kolei dla kierujących pojazdem, obok zwiększenia bezpieczeństwa, korzyścią jest również posiadanie materiału wideo, który może przesądzić o winie w przypadku kolizji, co z kolei pozwala uniknąć m.in straty zniżek. Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z InterRisk, ponieważ wiemy, że razem przyczyniamy się do poprawy jakości podróżowania ma polskich drogach– mówi Richard Browning, CMSO Nextbase.

Czytaj też: Nextbase IQ na IFA 2022. Wideorejestrator zmienia samochód w smart-auto

Promocja Nexbase i InterRisk na początek współpracy

Jednym z pierwszych efektów współpracy obu firm jest 35% zniżka, która obejmuje wideorejestratory i akcesoria Nexbase. Rabat otrzymamy od agenta współpracującego z InterRisk.

Promocja z Nextbase to rozszerzenie oferty promocyjnej InterRisk. Do tej pory firma organizowała loterię elektroniczną, ale obejmowała ona pośredników sprzedających produkty ubezpieczeniowego. Teraz benefitami objęci są też klienci końcowi, czyli kierowcy korzystający z ubezpieczeń.

Jak wskazuje zdanie jednym z pierwszych efektów, w przyszłości możemy spodziewać się kolejnych akcji promocyjnych obu firm. Obecna promocja z 35% rabatem trwa do końca grudnia.