Przyczyny opóźnienia premiery Duke Nukem Forever

W zeszłym tygodniu informowaliśmy was, że premiera Duke Nukem Forever raz jeszcze została przełożona na inny termin. Tym razem różnica jest już niewielka: jeden miesiąc opóźnienia. Niektórzy podejrzewali, że to była celowa akcja marketingowa, “by tradycji stało się zadość”, zwłaszcza, że sposób ogłoszenia opóźnienia był PR-owo zaprojektowany genialnie. Randy Pitchford, szef Gearbox Software, które przejęło prace nad grą od 3D Realms, broni swojej decyzji i zapewnia, że to z troski o wysoką jakość produktu.
Prawa do kultowej już postaci Duke'a należy teraz do firmy Take Two Interactive - ta jednak nie zamierza kontynuować pracy 3D Realms
Prawa do kultowej już postaci Duke'a należy teraz do firmy Take Two Interactive - ta jednak nie zamierza kontynuować pracy 3D Realms

To żadna sztuczka – wierzyliśmy w maj, ogłaszając tę datę. Jednak zawsze jest niepewność, a wykorzystujemy nasze doświadczenie i trendy rynkowe, by móc precyzyjnie przewidywać przyszłość. Nie jesteśmy jednak w tym bezbłędni. Ale jesteśmy perfekcjonistami w dążeniu do celu. Mógłbym wymusić majową premierę bez problem, ale graczom, którzy tyle czekali na Duke Nukem Forever, wstyd dawać produkt, który może mieć potencjalne braki. Premiery gry nie możemy się doczekać tak samo, jak nasi fani. Ich wsparcie czyni cuda z naszym morale, motywuje do zapewnienia najwyższej jakości. I właśnie ze względu na tych fanów czuję, że podjęliśmy właściwą decyzję –

mówi Pitchford. Do nas ta argumentacja trafia. A do was?

Duke Nukem Forever pojawi się w czerwcu w wersji dla Xbox 360, PlayStation 3 i Windows.