Death Inc. Rozkręć imperium średniowiecznego Żniwiarza
Grim T. Livingstone to niezadowolony Żniwiarz, który po odejściu z Ministerstwa Śmiertelności, gdzie piastował funkcję szeregowego podżniwiarza, postanowił rozkręcić własny biznes, specjalizujący się w „outsourcingu agregacji dusz i indywidualnych rozwiązań kwestii śmiertelności”. Brzmi intrygująco?
Gra będzie strategią symulacyjną. Z ramienia Grima będziemy wydawać rozkazy naszym oddziałom, które w różny sposób będą likwidować mieszkańców średniowiecznej Anglii. W miarę postępów będziemy odblokowywać specjalne właściwości takie jak szczurze plagi czy eksplodujące świnie. Zamiast żmudnego klikania myszką twórcy stawiają na inny system – trasy naszych oddziałów będziemy bowiem malować. Poziom humoru jak i concept arty, które możemy zobaczyć przypominają klimatem serię LittleBigPlanet.
Ambient Studios
złożone z byłych pracowników m.in. Media Molecule potrzebuje 300 tys. funtów, by skończyć grę (docelową platformą ma być PC, ale niewykluczone są wersje na tablety) i o to właśnie prosi z ramienia Kickstartera (by zapewnić sobie cyfrową wersję Death Inc. należy wpłacić 15
funtów (około 72 zł). Akcja trwa jeszcze 29 dni – do tej pory projekt uzyskał 22 tys. funtów.