Wiedźmin 3: Dziki Gon zapowiedziany!

CDP Red podczas wypuszczenia pierwszego trailera do Cyberpunk 2077 zelektryzował wszystkich ukrytą wiadomością. 5 lutego mieliśmy usłyszeć zapowiedź nowej gry z otwartym światem i wciągającą historią. I oto dziś magazyn Game Informer opublikował okładkę z naszym poczciwym, siwowłosym Geraltem! Trzecia część przygód wiedźmina będzie nosiła podtytuł “Dziki Gon”, a polowanie na tą zjawę będzie główną osią opowieści. Ale Wiedźmin 3, to dużo, dużo więcej…
Wiedźmin 3: Dziki Gon zapowiedziany!
Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą będzie

otwarty świat

– ten ma być 40 razy większy niż w poprzedniej części i aż o 20% większy od krain znanych ze TES: Skyrim. Przejechanie mapy z jednego końca na drugi zająć ma około 30-40 minut. Pojawi się także system szybkiej podróży, do odkrytych wcześniej lokacji. Oprócz jazdy konnej będzie można także korzystać z transportu wodnego; łodzie mają podlegać realistycznym prawom fizyki i reagować na fale na wodzie. Znikną ekrany ładowania, podział na akty i rozdziały, a płynność rozgrywki ma zapewnić nowy silnik REDEngine 3.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Tym razem Geralt zamiast opowiadać się po którejś ze stron w politycznych przepychankach bardziej skupi się na swoich osobistych sprawach. Misje będą toczyły się na trzech poziomach; najważniejszy będzie wątek z poszukiwaniami Dzikiego Gonu. Świat intryg i wojny będzie jednak wciąż deptał Geraltowi po piętach – odrębne zadania będą na niego czekały w Skellige, Novigardzie i Ziemi Niczyjej. Trzecim aspektem będą misje poboczne, wykonywane dla okolicznych mieszkańców – porwanie się na realizację wszystkich powinno graczowi zająć około 100 godzin.

Sposób prowadzenia walki będzie uzależniony od wielu różnych aspektów: pory dnia, ilości przeczytanych książek o potworach i odpowiednio rozwiniętym umiejętnościom Geralta, a nawet otoczeniu (przykładowo będzie można uderzyć w gniazdo os, by zdezorientować wroga).Usprawniono także jej mechanikę: poprawiono pracę kamery, dodano ponad 70 nowych animacji w trakcie walki, przyspieszono ataki, zwiększono inteligencję przeciwników oraz zrezygnowano z oskryptowanych walk z bossami. Znaki dostaną nowe efekty,a mutageny osobną ścieżkę rozwoju. Twórcy zapewnili także, że zarządzanie ekwipunkiem będzie dużo prostsze niż w poprzedniej części. Większy nacisk położono także na tworzenie własnych przedmiotów i zdobienie ich zdobytymi wcześniej artefaktami.

Jednym słowem będzie lepiej, więcej i bardziej osobiście. Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawi się w 2014r. na komputerach PC oraz na “wszystkich hi-endowych konsolach”, co sugeruje wyraźnie ich następną generację. A teraz pozostaje nam czekać na pierwszy trailer:). Poniżej możecie jeszcze obejrzeć krotki materiał z wypowiedziami twórców gry.