MSN na sztandary, kosztem Binga

MSN na sztandary, kosztem Binga

Microsoft, według własnej opinii, zdołał już odpowiednio wypromować markę Bing wśród konsumentów. Teraz chce przywrócić blask swojej starej marce, a więc serwisu informacyjnego MSN. W przyszłym tygodniu wszystkie aplikacje, które gromadzą informacje z wyszukiwarki Bing (na przykład wieści ze świata w aplikacji Bing Wiadomości, kursy akcji i walut w Bing Finanse, przepisy kulinarne w Bing Kuchnia, i tak dalej) zmienią swoje nazwy, zastępując człon “Bing” członem “MSN”, a więc usługi informacyjnej, którą Microsoft chce wypromować.

MSN jest wykorzystywany przez prawie 400 milionów użytkowników. Miarą Microsoftu są jednak odsłony, a te nie są miarodajne: wiele osób odwiedza MSN przez przypadek, z uwagi na to, że jest to domyślna startowa witryna internetowa w Windows. Teraz odwiedziny na MSN mają być bardziej “świadome”, a użytkownicy mają z własnej woli ów serwis odwiedzać. Czy to się uda? To się dopiero okaże…