Mobilny przełom od firmy… Durex

O dziwo, w badaniu nie wyszczególniono szerzącej się na każdym kroku internetowej pornografii
O dziwo, w badaniu nie wyszczególniono szerzącej się na każdym kroku internetowej pornografii

Durexlabs to pierwszy krok firmy w stronę cyfrowego świata aplikacji. Projekt ma za zadanie zmienić pojęcie mobilnych technologii, intymności w związku i “cyfrowych relacji” między ludźmi. W najbliższym czasie, światło dzienne ujrzy specjalna aplikacja, która pomoże użytkownikom… osiągnąć orgazm. Została zaprojektowana we współpracy ze znaną entrepreneurką Susie Lee – Dyrektor Generalną Siren Mobile. Jej doświadczenie w zakresie biochemiki, biofizyki oraz sztuk wizualnych, pozwoliło ponoć spojrzeć świeżym okiem na relacje międzyludzkie i wpływ technologii mobilnych na związki.

Poprzez rozprzestrzenianie się smartfonów, social media i różnego rodzaju aplikacji, technologia udowadnia, że jest medium, które sprzyja komunikacji i porozumiewaniu się ludzi. Z Durexlabs stawiamy kolejny krok w korzystaniu z technologii mobilnych w związku, jednocześnie dbając o poprawę jakości życia seksualnego — mówi Susie Lee.

Durexlabs wychodzi z założenia, że skoro nowe technologie są niemal wszechobecne, trzeba je ujarzmić i wykorzystać… do słusznych celów. Dlatego właśnie, marka Durex wykorzystała swoje doświadczenie w sferze pobudzania zmysłów i zbliżania kochanków w kombinacji z cyfrową technologią.

Inspirowaliśmy się coraz większym uzależnieniem ludzi od technologii mobilnych, które ogarniają niemal wszystkie dziedziny życia codziennego. Badania, które przeprowadziliśmy we współpracy z Uniwersytetem w Durham wykazały, że wykorzystujemy cyfrowe rozwiązania także w naszym życiu seksualnym — opowiada Richard Arnold, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju marki Durex.

Durexlabs poszukuje beta-testerów na całym świecie, którzy jako pierwsi sprawdzą nową aplikację. Każdy może się zarejestrować poprzez witrynę http://labs.durex.com/pl/, gdzie użytkownicy otrzymają darmowy dostęp do aplikacji przed oficjalną premierą.