Teraz Motorola naśmiewa się w reklamie z Samsunga

Apple pozostał głuchy na kampanię Samsunga, ale, co ciekawe, do akcji wkroczyła Motorola, która stworzyła spot pod tytułem “Up-upgrade”. Widzimy w nim mężczyznę podobnego do tego z niedawnej reklamy, szydzącej z iPhone’ów. Bohater najnowszego klipu rozradowany wraca do domu, by na Galaxy Note 8 pokazać swojej partnerce film z wakacji. Kobieta wyciąga jednak z pudełka Motorolę Z2 Play i podpina do niej moduł Moto Mods Insta-Share Projector, dzięki któremu mogą razem obejrzeć to samo wideo na ścianie salonu.
motorola
motorola

Apple pozostał głuchy na kampanię Samsunga, ale, co ciekawe, do akcji wkroczyła Motorola, która stworzyła spot pod tytułem “Up-upgrade”. Widzimy w nim mężczyznę podobnego do tego z niedawnej reklamy, szydzącej z iPhone’ów. Bohater najnowszego klipu rozradowany wraca do domu, by na Galaxy Note 8 pokazać swojej partnerce film z wakacji. Kobieta wyciąga jednak z pudełka Motorolę Z2 Play i podpina do niej moduł Moto Mods Insta-Share Projector, dzięki któremu mogą razem obejrzeć to samo wideo na ścianie salonu.

https://youtu.be/Dw7verGkl5c

Spot jest jednak dość delikatny. Gdyby Motorola chciała zagrać ostrzej, wspomniałaby o zapalających się Samsungach Galaxy Note 7 albo o braku wodoszczelności w Galaxy S6. No i reklama marki należącej do Lenovo, trzeba przyznać, nie ma takiego rozmachu i narracyjności jak wcześniejsza produkcja koncernu z Korei.

https://youtu.be/R59TevgzN3k

Klip “Growing up” opowiadał o mężczyźnie, który od 2007 roku był wierny urządzeniom Apple. Nawet gdy jego dziewczyna, właścicielka smartfonu Samsunga, zachwalała funkcje: wodoodporność, obsługę rysikiem i bezprzewodowe ładowanie – miłośnik iPhone’a był nieugięty. Wszystko zmieniło się za sprawą Note’a 8. Ostatecznie iPhone wylądował w szufladzie, a kolejka czekających na jego nowy model nie zrobiła już na postaci ze spotu wrażenia.

Producenci smartfonów rytualnie drwią z produktów konkurencji. Samsung niemal co roku publikuje reklamy, wymierzone w największego rywala. W 2011 też wyśmiewał się z miłośników iPhone’ów, stojących w kolejce, w 2014 roku sparodiował natomiast klip, promujący iPada Air. | CHIP