Crossroads Inn – polski symulator średniowiecznej tawerny

Władza się zmienia, sojusze upadają, poglądy ewoluują, ale piwa nigdy nikt nie odmawia. W “Crossroads Inn” gracz wcieli się w karczmarza prowadzącego tawernę w krainie Delcrys. Początkowo odwiedzać ją będą tylko zwykli wieśniacy, ale z czasem, gdy przybytek będzie się rozwijał do gospody zjadą się także bardziej znaczący goście – szlachcice, książęta czy poszukiwacze przygód. Zadaniem gracza będzie dbanie o zaspokojenie gustów każdej z grup, zatrudnianie pracowników, pozyskiwanie składników do swoich przepisów i wybieranie szlaków handlowych.
crossroads inn
crossroads inn

Wydawca zapewnia jednak, że nie zabraknie tutaj również elementów z gier RPG. “Crossroads Inn” ma obfitować w nieliniową narrację i wydarzenia, a decyzje podejmowane przez gracza w dłuższej perspektywie będą wpływały na politykę całego królestwa.

Pracując nad grą chcemy wyjść poza ramy znane z większości symulatorów i gier ekonomicznych. Zazwyczaj rozgrywka w tego typu produkcjach ograniczona jest do zarządzania konkretnym szpitalem, restauracją, czy miastem. My planujemy nakreślić szerszą perspektywę. Zależy nam na tym, by gracz działał lokalnie, ale myślał globalnie. Zaczyna więc jako skromny właściciel tawerny, ale bardzo szybko orientuje się, że jego decyzje biznesowe i relacje z gośćmi mocno wpływają na rozwój wydarzeń w całej krainie. Gracz zostanie tym samym wciągnięty do bardzo niebezpiecznej gry – możemy przeczytać w zapowiedzi.

Poza kampanią fabularną twórcy szykują też tryb swobodnego rozwoju. Warto podkreślić, że za oprawę dźwiękową odpowiada tutaj Marcin Przybyłowicz, którego kompozycje muzyczne mogliśmy usłyszeć w “Wiedźminie 3”. Gra zadebiutuje na komputerach z systemem Windows i Mac w 2019 roku. | CHIP