
Reklama to nie żart, choć trzeba przyznać, że po jej obejrzeniu pojawia się uśmiech na twarzy. Taki produkt naprawdę istnieje. Firma przygotowała pudełko na pizzę specjalnie dla Caffè Macs w Apple Park. Pizza zamawiana w tym miejscu jest dostarczana w pudełku przypominającym UFO. Przy okazji w reklamie zostały nienachalnie zaprezentowane pozostałe flagowe produkty firmy. Natomiast to nie sam produkt w reklamie jest najważniejszy, lecz stosunki jakie łączą bohaterów. Apple publikując nagranie chciało pokazać, jak działają jego pracownicy. Udowodnić, że są w stanie zaprojektować wszystko, nie zważając na zbliżający się deadline. Dodatkowo firma za pośrednictwem reklamy pragnie pokazać, że ludzie ją tworzący działają podobnie jak jej urządzenia, czyli “perfekcyjnie”.
[banner slot=”text”]
Inna rzecz, że gdy Apple zajmuje się reklamami przedstawiającymi jak projektuje pudełko na pizzę, konkurencja projektuje składane telefony. Już większość flagowych marek zaprezentowała modele z elastycznym ekranem. Od momentu premiery Galaxy Fold, pojawiło się wiele doniesień o konceptach i kolejnych premierach składanych telefonów. Niedawno dołączyło także Lenovo. Pozostaje pytanie, kiedy Apple zaprezentuje swoją odpowiedź na te urządzenia, i czy w ogóle to zrobi. | CHIP
[offers keywords=”iPhone”]