Apple pokazało reklamę nietypowego dla siebie produktu

Tłem dla trzyminutowego wideo opublikowanego niedawno w sieci jest jedno z biur Apple. Przedstawia ono trud, jaki muszą włożyć pracownicy w stworzenie produktu idealnego, który spełni nasze największe potrzeby. Praca pod presją czasu, wymaga ogromnego skupienia, a tego na pewno nie brakuje pracownikom tak renomowanej firmy. Nie każdy może pracować w Apple, ale zespół przedstawiony w reklamie udowadnia, że wychodząc od prowizorycznego szkicu można stworzyć dzieło doskonałe.
Apple pokazało reklamę nietypowego dla siebie produktu

Apple pizza box
Tak wygląda szkic patentowy jednego z wynalazków Apple. (graf. Apple)

Reklama to nie żart, choć trzeba przyznać, że po jej obejrzeniu pojawia się uśmiech na twarzy. Taki produkt naprawdę istnieje. Firma przygotowała pudełko na pizzę specjalnie dla Caffè Macs w Apple Park. Pizza zamawiana w tym miejscu jest dostarczana w pudełku przypominającym UFO. Przy okazji w reklamie zostały nienachalnie zaprezentowane pozostałe flagowe produkty firmy. Natomiast to nie sam produkt w reklamie jest najważniejszy, lecz stosunki jakie łączą bohaterów. Apple publikując nagranie chciało pokazać, jak działają jego pracownicy. Udowodnić, że są w stanie zaprojektować wszystko, nie zważając na zbliżający się deadline. Dodatkowo firma za pośrednictwem reklamy pragnie pokazać, że ludzie ją tworzący działają podobnie jak jej urządzenia, czyli “perfekcyjnie”.

Inna rzecz, że gdy Apple zajmuje się reklamami przedstawiającymi jak projektuje pudełko na pizzę, konkurencja projektuje składane telefony. Już większość flagowych marek zaprezentowała modele z elastycznym ekranem. Od momentu premiery Galaxy Fold, pojawiło się wiele doniesień o konceptach i kolejnych premierach składanych telefonów. Niedawno dołączyło także Lenovo. Pozostaje pytanie, kiedy Apple zaprezentuje swoją odpowiedź na te urządzenia, i czy w ogóle to zrobi. | CHIP

[offers keywords=”iPhone”]