Elektryczna hulajnoga Mig od Bad Bike zawalczy w terenie oponami

Włoska firma Bad Bike wpadła właśnie na Indiegogo, próbując sprawić, aby kosztująca 643 euro elektryczna hulajnoga Mig doczekała się masowej produkcji. Finansowy cel został już spełniony i to na 24 dni przed zakończeniem kampanii, więc coś interesującego musi być na rzeczy.
Elektryczna hulajnoga Mig od Bad Bike, Elektryczna hulajnoga Mig, Mig
Elektryczna hulajnoga Mig od Bad Bike, Elektryczna hulajnoga Mig, Mig

W przypadku Bad Bike ewidentnie najważniejsze jest doświadczenie firmy, bo w rzeczywistości ta wypuściła na przestrzeni lat wiele interesujących pojazdów elektrycznych. Teraz postanowiła uderzyć w teren w dosyć prosty, ale z pewnością skuteczny sposób, sięgając po prostu po specjalne, grube opony. Te są bezdętkowe, o wymiarach 10×4 cala i z ewidentnie terenowym bieżnikiem, a choć może nie są tymi najmasywniejszymi, to z pewnością ułatwią wojaże na szutrze, błocie, czy trawie.

Czytaj też: Shimano opatentowało elektroniczne hamulce rowerowe

Do tych możliwości swoje trzy grosze, a nawet znacznie więcej, dorzuca silnik o mocy 500 W umieszczony w tylnej piaście, który w najmocniejszym z trzech trybów jazdy zapewnia maksymalną prędkość do 25 km/h i jest w stanie pokonywać wzniesienia do 15%. Po stronie zasięgu opowiada się z kolei wymienny akumulator litowo-jonowy 48 V/10,5 Ah zamknięty w asymetryczny, antypoślizgowym, szerokim pokładzie, który to zapewnia zasięg do 40 km na jednym ładowaniu.

Czytaj też: Elektryczny rower Torque 1 zapewnia czujnik momentu obrotowego w niskiej cenie

Firma Bad Bike pokazała, jak według niej powinna wyglądać terenowa elektryczna hulajnoga Mig

Elektryczna hulajnoga Mig firmy Bad Bike bazuje na ramie ze stopu magnezu, radzi sobie z obciążeniem do 100 kilogramów i pozwala obniżyć nieco wagę do 17,5 kilogramów. Na pierwszy rzut oka wygląda na kawał solidnego sprzętu o ciekawym, zdecydowanie agresywnym i przede wszystkim spójnym wyglądzie.

Mig można nieść w ręce, jako że składa się do wymiarów 113 × 42,5 × 56 cm. Na jej pokładzie nie zabrakło 3,5-calowego wyświetlacza LED zintegrowanego z kierownicą, który można sparować ze smartfonem i aplikacją przez Bluetooth.

Czytaj też: Ta firma wydrukuje hulajnogi elektryczne Scotsman specjalnie pod Was

Na stałe zamontowano też przednie i tylne oświetlenie LED wraz z zielonym oświetleniem bezpieczeństwa pod pokładem dla lepszej widoczności. Nie zabrakło również solidnych błotników, czy podpórki. Wszystko to będzie można sprawdzić w sierpniu, czyli miesiącu realizowania wysyłek.