Gra Peaky Blinders. Obejrzyjcie pokaz “życzenia” w Unreal Engine 5 z graficznymi wodotryskami

Gry wideo już wiele lat temu stały się dziełem kulturowym na poziomie książek, seriali i filmów. Trend przekuwania franczyz na różne media również trwa w najlepsze i pełnoprawna gra Peaky Blinders wpisywałaby się w to idealnie. Na ten moment jednak żadne studio nie ma w planach (z tego co oficjalnie wiadomo) opracowania tego typu tytułu godnego miana klasy AAA. Jeśli jednak chcecie zobaczyć, jak ta mogłaby wyglądać, YouTube TeaserPlay ma coś dla Was.
Gra Peaky Blinders
Gra Peaky Blinders

Nie tylko marzenie wielu, ale też technologiczna pokazówka, czyli gra Peaky Blinders na fanowskim trailerze

Wspomniany kanał na YouTube udostępnił trailer-życzenie, przedstawiający to, jak mogłaby wyglądać pełnoprawna gra Peaky Blinders w stylu serii Mafia. Wykorzystał do tego silnik graficzny Unreal Engine 5 z wszystkimi możliwymi wodotryskami, bo nie tylko ray-tracingiem w czasie rzeczywistym, ale też geometrią Nanite z mikropoligonami, technologią oświetlenia Lumen oraz MetaHuman firmy Epic Games. Efekt? Sprawdźcie sami poniżej:

Czytaj też: Sekcja zasilania będzie tylko ważniejsza. Opisujemy budowę i rolę VRM

To oczywiście tylko fan-service i to w wykonaniu jednego z fanów, a nie żadnego studia deweloperskiego, ale i tak ciekawie jest obejrzeć w akcji najnowsze technologie opracowane przez firmę Epic Games. Przykładowo MetaHuman to kompletny framework, który zapewnia możliwość tworzenia wysoce realistycznych I w pełni zriggowanych fotorealistycznych cyfrowych postaci ludzkich w ciągu kilku minut. Wspomniany system Lumen zapewnia w pełni dynamiczne globalne oświetlenie i odbicia, a technologia Nanite to z kolei zwirtualizowany system geometrii silnika Unreal Engine 5, który wykorzystuje nowy wewnętrzny format siatki i technologię do inteligentego renderowania szczegółów w skali pikseli i dużej liczby obiektów.