Z tym, że komuś niestety pomyliły się platformy. O co chodzi?
“Vidya Gaem Awards” to coroczny plebiscyt, który odbywa się na obrazkowym forum 4chan.org, a dokładniej na kanale /v/ – jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w sieci, jeśli chodzi o gry komputerowe. Jak co roku, oceny są dosyć kontrowersyjne, tak jak i nazwy samych kategorii…
Demon w ciele człowieka, postrach mórz, najinteligentniejszy z piratów – tak Czarnobrody przedstawia Edwarda Kenwey’a, charyzmatycznego bohatera nowej części gry, którą ujrzymy jeszcze w tym roku.
Dziś w centrum Warszawy odbywa się przedpremierowe wydarzenie związane z najnowszą grą firmy Electronic Arts – SimCity. Komputerowa symulacja miasta posłużyła jako model ekonomiczny w rywalizacji partyjnych organizacji młodzieżowych.
Od czasu zapowiedzi Beyond: Two Souls na zeszłorocznych targach E3 wszyscy fani Heavy Raina i miłośnicy psychologicznych thrillerów czekali z niecierpliwością dnia, w którym Quantic Dream ogłosi datę premiery gry. Dziś już wiemy, że minie jeszcze sporo czasu zanim poznamy dokładnie historię Jodie Holmes.
Po niespotykanej dotąd w Europie frekwencji na turnieju Intel Extreme Masters w Katowicach, e-sportowa liga ESL powraca do Polski. Tym razem będziemy gościć najlepsze drużyny Doty 2.
Dzięki zapowiedziom Wiedźmina 3 w dwóch niemieckich magazynach możemy dowiedzieć się o paru interesujących, niepublikowanych wcześniej faktach.
Polskie studio The Farm 51 ogłosiło dzisiaj datę premiery ich nowej, przygodowej gry akcji z perspektywy pierwszej osoby. Ciężko powiedzieć, czy dorówna swoim rozmachem serii Uncharted, ale dawno na pecetowym rynku nie było gry w takich klimatach.
Anomaly 2, czyli kontynuacja strategicznej gry typu tower offense! Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami studio zdradziło więcej szczegółów.
Twórcy Ouya, po przedstawieniu pomysłu na zupełnie nową konsolę do gier, poprosili internautów, za pomocą Kickstartera, o datki, dzięki którym ów pomysł mógłby się przerodzić w gotowy produkt. Udało im się zebrać 8,6 miliona dolarów!
Większość z tych obrazków widzieliśmy już na konferencji Sony, jednak forma ich prezentacji pozostawiała wiele do życzenia. Teraz możemy przyjrzeć im się dokładniej.
Nad tą technologią pracowało 1,5 tys. inżynierów przez 18 miesięcy. Firmie przyniesie ona same oszczędności, a graczom ułatwi komunikację.