GestureWorks Gameplay na Windows 8 pozwoli stworzyć własny, dotykowy interfejs w grach

GestureWorks Gameplay na Windows 8 pozwoli stworzyć własny, dotykowy interfejs w grach

Czy granie w Skyrima na dotykowym, ciężkim ekranie ma jakikolwiek sens? Szczerze, nie bardzo potrafię to sobie wyobrazić. Ale jest wiele gier, w które można komfortowo grać na takim sprzęcie- oczywiście o ile interfejs będzie intuicyjny i dobrze rozplanowany. A jeśli nie? Cóż, wtedy z pomocą przychodzi właśnie GestureWorks Gameplay.

Aplikacja pozwoli na stworzenie własnej nakładki na każdą z gier działających pod Windows 8. Używając prostego narzędzia gracze będą mogli dodać na ekran odpowiednią liczbę przycisków, dżojstików, D-padów, przełączników czy scrolli budując tym samym swój własny interfejs. Każdy element można dowolnie rozmieszczać, zmieniać jego wielkość, kolor czy przejrzystość. Oprócz dodawania wirtualnych przycisków oprogramowanie wspiera także około 200 gestów, które można przypisać pod wybrane przez siebie funkcje.

GestureWorks Gameplay pozwala także na stworzenie interfejsu dla dwóch graczy na jednym ekranie – idealnie do gier kooperacyjnych. Ale to jeszcze nie wszystko. Po zapisaniu ustawień swojego wirtualnego kontrolera możemy udostępnić go internetowej społeczności, skąd będzie mógł zostać pobrany jako dedykowany konkretnemu rodzajowi gry.

Aktualnie trwają zapisy do testów beta oprogramowania. Pełna wersja ma zadebiutować na rynku już w listopadzie.