Frameset Chapter2 TOA może być podstawą Waszego nowego idealnego roweru

Zabawa z napędzanymi siłą naszych mięśni jednośladami przyjmuje wiele form i podejść, bo na jednym końcu są ci niedzielni rowerzyści, a na drugim ci, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez przejażdżki i są w stanie wyczuć i wskazać różnice w kierownicy wykonanej z aluminium, a tej z włókna węglowego. To właśnie do nich jest kierowany ujawniony właśnie Frameset Chapter2 TOA. 
Frameset Chapter2 TOA, Chapter2 TOA, frameset Chapter2, TOA
Frameset Chapter2 TOA, Chapter2 TOA, frameset Chapter2, TOA

Frameset, to nic innego, jak początkowy punkt przygody w składanie swojego nowego roweru wedle własnego widzimisię. Ta podstawa przyjmująca najczęściej ramę połączoną z widelcem przednim, ale w tym przypadku zestaw obejmuje więcej elementów. To więc taki plac zabaw dla zaawansowanych rowerzystów, którzy dobierają resztę komponentów tak, aby finalny jednośladami złożony z ich udziałem, wpisywał się idealnie w ich nawyki oraz wymagania.

Czytaj też: Nowe elektryczne rowery Greyp T5 są niczym SUVy w świecie eBike

Frameset Chapter2 TOA, to bezpośredni i nie tylko duchowy następca Tere tej samej firmy

Firma Chapter2 ewidentnie chce pokazać, że jej najnowszy frameset TOA jest jednym z najlepszych, po które możemy sięgnąć, kiedy cena nie gra dla nas roli. Stanowi on bowiem kulminację kilku lat rozwoju aerodynamicznego roweru szosowego i wszechstronnego roweru szutrowego, jako bezpośredni następca framesetu Tere. Firma określa go mianem podstawy dla “roweru szosowego nastawionego na wydajność”, który nie tylko ogranicza się do dróg asfaltowych. Ta wykonana z włókna węglowego aerodynamiczna rama dzięki do 40 mm prześwitu między ramą a oponą poradzi sobie też w cięższym terenie.

Czytaj też: Najlepsze buty dla rowerzystów? Oto drukowane z włókna węglowego LoreOne

Chapter2 TOA posiada wewnętrznie prowadzone okablowanie, które najbardziej odróżnia ten nowy frameset od poprzednika, a to bardziej kluczowe, niż możecie myśleć, bo znacząco usprawniło to profil aerodynamiczny. W zestawie znajdziemy też hamulce tarczowe z zaciskami typu flat mount, co jeszcze dalej odbiega od oryginału, względem którego różni się też wyższą o 23,5% sztywnością suportu i całej masie obłych wykończeń.

Czytaj też: Te rowerowe kaski z żywicy Elium obiecują wyższe bezpieczeństwo w niższej cenie

TOA jest do kupienia w pięciu standardowych rozmiarach (XS-XL) w cenie 4200 dolarów. Waga samej ramy wynosi dla rozmiaru M 1105 gramów, do których dołącza 425-gramowy widelec przedni, 135-gramowa opatentowana sztyca aero w kształcie litery D i 395-gramowa kierownica Mana ze wspornikiem. Specyfikację dopełnia gwintowany suport T47 ze stopu aluminium, a jeśli idzie o sam wygląd, firma Chapter2 oferuje 85 egzemplarzy LTD Tongariro w wydaniu brązowo/oliwkoym i 62 egzemplarzy framesetu TOA, w których to czerń gra główną rolę. W zestawie oprócz wspomnianych elementów znajdziemy też osie przelotowe i podkładki dystansowe dla steru.