BMW testuje wielkiego SUVa przy Nurburgring. To odświeżenie znanego modelu

Przed trzema laty, bo w ramach 2019 roku modelowego, BMW zaczęło podboje rynku luksusowych, wielkich SUVów m.in. z Mercedesem GLS. Zbliżamy się więc do magicznych “4 lat na rynku” i zapewne doskonale wiecie, co to oznacza. Potwierdzają to najnowsze zdjęcia odświeżenia X7, które wskazały, że BMW testuje wielkiego SUVa przy Nurburgring.
BMW testuje wielkiego SUVa przy Nurburgring, odświeżenie BMW X7, BMW X7
BMW testuje wielkiego SUVa przy Nurburgring, odświeżenie BMW X7, BMW X7

Odświeżenie BMW X7 w testach. Nowe zdjęcia uchwyciły prototyp przy słynnym torze

W rzeczywistości testy odświeżonego modelu w ramach tradycyjnego dla BMW LCI (Life-Cycle Impulse) trwają już od dłuższego czasu i trudno powiedzieć, czy na przestrzeni miesięcy BMW cokolwiek w tych prototypach zmieniło. Trudno bowiem dostrzec specjalne zmiany zarówno samego maskowania, jak i tego, co ma ukryć przed naszymi oczami, ale kolejne zdjęcia potwierdzają, że testy trwają. Na wielkie zmiany jednak nie liczcie – X7 zaliczy tylko łagodną metamorfozę.

Czytaj też: Zdjęcia Alpina B4 Gran Coupe z testów. Co kryje ulepszone BMW Serii 4?

Maskowanie obejmuje przede wszystkim przednią i tylną sekcję, bo nie tylko całe zderzaki, ale też część maski, błotników tylnych i klapy bagażnika. Stara się też ukryć nowe reflektory, które są tymi “dzielonymi”, a na dodatek osadzonymi niżej na przodzie BMW X7 i oddzielonymi od siebie maskownicą. Jest to bezpośrednie zaczerpnięcie cech z nowej Serii 7 producenta, podczas gdy na tyle, choć teoretycznie dzieje się sporo, to w rzeczywistości zmian może w ogóle nie być.

Czytaj też: Moc dwóch nowych BMW, czyli nieoficjalne szczegóły o M2 Coupe i X M

Jeśli idzie o to, co będzie cieszyć oko kierowcy i pasażerów, to od dłuższego czasu wspomina się, że X7 podobno otrzyma nową, zakrzywioną deskę rozdzielczą i najpewniej ulepszenia pod kątem systemu infotainment. Warto też wspomnieć, że choć BMW rzadko sięga po zmiany w ofercie układów napędowych, to tym razem może się o to pokusić, rezygnując z M50d na rzecz M45e, czyli układu hybrydowego typu plug-in.

Czytaj też: BMW M4 CLS ratunkiem, czyli smutna prawda o M3 CS i M4 CS 2023

Dla przypomnienia, w obecnym wydaniu BMW X7 korzysta zarówno z turbodoładowanego rzędowego silnika z sześcioma cylindrami o pojemności 3,0 litra, jak i 4,4-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Ten drugi generuje 462 KM mocy i 649 Nm momentu obrotowego.