Oto elektryczny rower EUNORAU D6 z nietypowym wyposażeniem w swojej klasie cenowej

Firma EUNORAU zaprezentowała światu swój nowy ebike, który na rynku zapowiada się na wyjątkowy model. Dlaczego wyjątkowy? Bo elektryczny rower EUNORAU D6 wyróżnia się zarówno w ofercie samego producenta, jak i wśród wszystkich pozostałych modeli w swoim segmencie cenowym.
elektryczny rower EUNORAU D6, elektryczny rower, EUNORAU D6,
elektryczny rower EUNORAU D6, elektryczny rower, EUNORAU D6,

Elektryczny rower EUNORAU D6 już na Indiegogo

Zacznijmy od tego, że EUNORAU D6 to przykład elektrycznego roweru stworzonego z myślą o dynamicznej jeździe po mieście lub szlakach o gorszej nawierzchni. Jako rower szutrowy/miejski nie posiada żadnej formy amortyzacji, wymusza na rowerzyście nachyloną pozycję i posiada tradycyjną ramę step-over dostępną w dwóch rozmiarach i czterech wersjach kolorystycznych.

Czytaj też: Trzy nowe ebike od Ampler. Co mają do zaoferowania elektryczne rowery Stellar, Curt i Stout?

Jak na standard ebike, EUNORAU D6 jest też lekki, bo waży zaledwie 18 kilogramów, przez co w ofercie EUNORAU jest najlżejszym jednośladem z elektrycznym wspomaganiem. To nie przełożyło się jednak na zaawansowanie i to nawet pomimo niskiej, promocyjnej ceny rzędu 1199 dolarów, czyli 5150 zł w ramach zamówień na Indiegogo.

Czytaj też: Maszyna wirtualna w Hyper-V. Podpowiadamy, jak zainstalować system w systemie

EUNORAU D6 ma do zaoferowania przede wszystkim imponujący układ napędowy, łączący silnik między korbami o mocy 250 watów z 360-Wh demontowanym akumulatorem w dolnej rurze. W wersji europejskiej zapewnia do 60 Nm momentu obrotowego i wspomaganie do 25 km/h, wykorzystując do tego zarówno czujnik kadencji (mierzący 104 prędkość obrotową koła na jeden obrót), jak i momentu obrotowego, czyli duet o podwyższonym potencjalnie płynności wspomagania. Zasięg z kolei ma wynosić od 50 do 75 km na jednym ładowaniu.

Czytaj też: Japoński startup uderza ponownie w rynek ebike. Elektryczny rower Honbike Pro z ogromnym sukcesem

Poza tym, ten model jest w stanie udźwignąć do 150 kilogramów, hamuje z wykorzystaniem układu hydraulicznego i tarcz, oferuje opony szosowe 700x28C, kolorowy ekran LCD, a na dodatek pozwala na wybór między 9- lub 11-biegową przerzutką Shimano oraz płaską lub opadającą kierownicą. Dodatkowo można kontrolować go z wykorzystaniem aplikacji na smartfona.