O tym rowerze trekkingowym marzysz. Technologiczne cudo, to za mało powiedziane

Niemiecki producent rowerów Bulls wprowadził na rynek Vuca Evo Speed FSX 1, e-bike przeznaczony do trekkingu, który ustanawia nowe standardy w zakresie wydajności i wygody. Tak przynajmniej wynika z jego specyfikacji oraz wielu obietnic.
O tym rowerze trekkingowym marzysz. Technologiczne cudo, to za mało powiedziane

Niczym rewolucja w świecie rowerów elektrycznych. Co takiego oferuje Vuca EVO Speed FSX 1

Elektryczny rower Vuca EVO Speed FSX 1 został zaprojektowany zarówno dla osób dojeżdżających do pracy, jak i na długie dystanse, łącząc w sobie najlepsze rozwiązania inżynieryjne i technologiczne, by zapewnić niezrównane wrażenia z jazdy. Najważniejsza cecha? System napędowy Pinion, łączący silnik i wewnętrzną, 12-biegową przerzutkę w jedną jednostkę, która to umożliwia jazdę z prędkościami do 45 km/h i zapewnia dostęp do 85 Nm momentu obrotowego, co jest przydatne zwłaszcza podczas wymagających podjazdów.

Czytaj też: Ten elektryczny rower ma zachwycić nawet profesjonalistów

Obecność wewnętrznej przerzutki nadaje dodatkowego sensu zastosowaniu pasa napędowego Gates Carbon Drive CDX zamiast łańcucha, który to jest wytrzymalszy i mniej wymagający co do konserwacji. Jako że w grę wchodzi tutaj silnik między korbami, to od rowerzysty zależy to, jak daleko przejedzie na Vuca Evo Speed FSX 1, mając dostęp do podstawowego 720 Wh akumulatora z opcją jego rozszerzenia do 960 Wh.

Jako że komfort jest kluczowy w Vuca Evo Speed FSX 1, ten rower został wyposażony w pełne zawieszenie. Z przodu znajduje się widelec Lytro 36 Supreme z 120 mm skoku, a z tyłu amortyzator SR Suntour Edge zamontowany do wahacza mono-link. Wisienką na torcie jest regulowana sztyca podsiodłowa z ergonomicznym siodełkiem, co gwarantuje przyjemną jazdę po różnych terenach.

Czytaj też: Giant ulepszył swój rower górski Stance. Sprawdź, czego możesz oczekiwać

Producent nie zapomniał również o praktyczności roweru, która rozciąga się na jego zdolność do przewożenia ładunków za sprawą bagażnika tylnego MonkeyLoad, który może obsłużyć do 25 kg ładunku. To o tyle cenne, że maksymalna ładowność tego e-bike sięga 150 kilogramów. Utylitaryzm modelu podkreślają również pełne błotniki nad 29-calowymi obręczami, kolorowy wyświetlacz i system oświetlenia Supernova, a o wysoki poziom bezpieczeństwa dbają hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro z tarczami o średnicy 203 mm, które zapewniają niezawodną moc hamowania we wszystkich warunkach.

Czytaj też: O tym rowerze marzysz. Elektryczny R.R275 X kosztuje krocie, ale oferuje wiele

Tego typu połączenie zasługuje na stosowną zapowiedź i jej tak naprawdę dopiero się doczekaliśmy, bo do detalicznej sprzedaży Vuca Evo Speed FSX 1 ma wejść w marcu 2024 roku. Wtedy będzie kosztować 8299 euro, ale aktualnie można zarezerwować go w ramach przedsprzedaży za 7799 euro.