Chociaż dostawy ze sklepów online są coraz szybsze, to nadal mają pewne ograniczenia, bo przecież nie da się dostarczyć sprzętu elektronicznego tak szybko, jak pizzy, prawda? Cóż, nie każdego, ale w pewnym przypadku jest to możliwe. Samsung nawiązał współpracę z Żabka Jush, wprowadzając swoje urządzenia do modelu dostaw w 15 minut. To pierwszy taki przypadek na polskim rynku, gdzie produkty technologiczne premium trafiają do aplikacji quick commerce. Smartwatche Galaxy Watch 8 i Galaxy Fit 3 można już zamówić z ekspresową dostawą – czy to prawdziwa rewolucja, czy tylko chwyt marketingowy?
Smartwatch w 15 minut? Samsung i Żabka Jush łączą siły w błyskawicznej dostawie
Do tej pory aplikacja Żabka Jush kojarzyła się przede wszystkim z ekspresową dostawą produktów spożywczych i FMCG. Teraz na liście pojawiła się zupełnie nowa kategoria – elektronika użytkowa. To innowacyjne partnerstwo ma na celu dostarczenie najnowszych gadżetów od Samsunga w tempie, które dotąd było zarezerwowane wyłącznie dla pizzy czy napojów. To pokazuje, że rynek quick commerce dynamicznie się rozwija, a firmy szukają nowych sposobów na dotarcie do klienta.

Innowacja to dla nas nie tylko technologia – to nasze DNA. A przede wszystkim sposób, w jaki dociera ona do użytkowników. Dzięki współpracy z Żabką Jush udostępniamy smartwatche serii Galaxy Watch8 oraz opaskę sportową Galaxy Fit3 w modelu, który zmienia zasady gry, uzupełniając nasze tradycyjne kanały dystrybucji o nowoczesny sposób zakupu. Cieszymy się, że jako pierwsi w Polsce oferujemy tak nowoczesny dostęp do produktu, który wspiera trend dbania o siebie – mówi Magda Sielachowicz Nowakowska.
Czytaj też: Nowy iPhone 17 pobił rekord! Tak długich opóźnień w dostawie nie było od lat
Od 16 września w ofercie Żabka Jush pojawiła się elektronika użytkowa. To strategiczny ruch, który może otworzyć drogę dla innych producentów. Jeśli model się sprawdzi, możemy spodziewać się stopniowego rozszerzania asortymentu o słuchawki czy powerbanki. Dla platformy dostawczej to kolejny krok w realizacji misji ułatwiania życia klientom. Jak twierdzi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer Żabka Jush:
W Żabce Jush stale przełamujemy granice tego, co można dostarczyć w modelu quick commerce. Współpraca z Samsung wpisuje się w naszą misję ułatwiania ludziom życia – to dowód, że szybkie zakupy obejmują już nie tylko produkty spożywcze, ale też elektronikę użytkową. Same urządzenia, czyli zegarki i opaski sportowe pasują do Żabki Jush oraz stylu życia naszych klientów, którzy cenią sobie technologię ułatwiającą codzienność. To ważny krok w rozwoju całej kategorii i przykład, jak innowacje mogą zmieniać codzienne doświadczenia zakupowe Polaków.
Wyboru smartwatchy i opasek sportowych nie można uznać za przypadkowy. Te urządzenia idealnie wpisują się w profil klientów quick commerce – osób ceniących wygodę i nowoczesne technologie. Urządzenia z serii Galaxy Watch 8 to kwintesencja idei “always connected”. Zegarki łączą elegancki design z zaawansowanymi funkcjami, które mają wspierać użytkownika w dbaniu o zdrowie i aktywność. Dostępność tych urządzeń w Żabce Jush jest więc idealnym rozwiązaniem dla osób, które cenią spontaniczność i chcą mieć dostęp do technologii natychmiast, bez konieczności czekania na kuriera czy wizyty w sklepie.
Czytaj też: watchOS 26 trafia na Apple Watch z nowymi funkcjami AI i “Liquid Glass”

Opaska Galaxy Fit3 to z kolei propozycja dla osób, które potrzebują prostego i efektywnego narzędzia do monitorowania swojej aktywności fizycznej. Dostępność tych produktów w ekspresowej dostawie to odpowiedź na rosnący trend dbania o siebie i natychmiastowej realizacji potrzeb.
Czytaj też: HyperOS 3 trafia nawet na telewizory. Xiaomi rozszerza testy przed globalnym wdrożeniem
Wyobraźcie więc sobie – zapominacie o prezencie dla kogoś bliskiego, a wcześniej planowaliście kupno smartwatcha. W ten sposób możecie mieć go u siebie w naprawdę ekspresowym tempie, bez wychodzenia z domu i czekania na długą, kilkudniową dostawę. To partnerstwo może uruchomić lawinę zmian w polskim handlu elektronicznym. Quick commerce przestaje być domeną wyłącznie produktów pierwszej potrzeby, wkraczając w obszar zakupów impulsowych i technologicznych. To z pewnością ważny krok dla obu firm i zapowiedź, że w przyszłości coraz więcej produktów będziemy mogli kupić tak, jak robimy to dzisiaj z jedzeniem. Nowe urządzenia są dostępne w aplikacji Żabka Jush od 16 września.