E-Fine2 i E-Fine1 od NS Bikes, to najnowsze elektryczne rowery górskie o dużym skoku amortyzacji i silnikiem między korbami
Oba elektryczne rowery górskie zostały oparte o ramę z hydroformowanego aluminium z wewnętrznym prowadzeniem przewodów. Ta występuje w trzech rozmiarach, różniących się przeznaczeniem i wpisujących się w różne gusta potencjalnych klientów. W modelu E-Fine1 firma połączyła widelec o skoku 170 mm oraz tylny amortyzator o skoku 160 mm, podczas gdy napędem zajmuje się silnik Shimano EP8 w połączeniu z 630-Wh akumulatorem.
Czytaj też: Trzy nowe ebike od Ampler. Co mają do zaoferowania elektryczne rowery Stellar, Curt i Stout?
Tańszy E-Fine2 łączy już skromniejszy o 10 mm skok zarówno na przodzie, jak i tyle (kolejno 160 i 150 mm), sięgając po mniej imponujący napęd, bo w formie silnika Shimano E7000 i akumulatora o pojemności 504 Wh. Niestety nie znamy zasięgu, jakie oba modele mają zaoferować, ale w wersji europejskiej możecie być pewni, że zarówno E-Fine1, jak i E-Fine2 będą posiadały ograniczone wspomaganie do 25 km/h i moc nominalną do 250 watów.
Czytaj też: Oto elektryczny rower EUNORAU D6 z nietypowym wyposażeniem w swojej klasie cenowej
Przechodząc do osprzętu, wspomniany widelec i tylny amortyzator w E-Fine1, to kolejno Zeb Charger R 29 i RockShox Super Deluxe Coil Select, a w E-Fine2 RockShox 35 Gold RL oraz X-Fusion HC3. Droższy model wykorzystuje zestaw hamulców Magura MT7 z 203-milimetrowymi tarczami, podczas gdy tańszy stawia na również imponujące (ale nieco mniej) 4-tłoczkowe hamulce Deore. W przypadku przerzutki tylnej E-Fine1 sięgnął po 12-biegową, a E-Fine2 po 11-biegową Shimano Deore.
Czytaj też: Prosty system ABS dla rowerów. Dzięki technologii Outbraker nigdy nie zablokujecie swoich kół
Pod kątem opon droższy model, który waży 24,5 kilogramów ze średnią ramą toczy się na oponach Maxxis Assegai MaxxGrip DoubleDown na obręczach NS Enigma Rock, a 25-kilogramowy tańszy model na 2,4-calowych oponach Shwalbe Big Betty owiniętych wokół obręczy Octane One Solar.