Valorant przechodzi na silnik Unreal Engine 5
Przypominam, że w nazwie sterownika WHQL oznacza Windows Hardware Quality Labs, czyli to, że jest to certyfikowany przez firmę Microsoft, jest to ważne ze względu na częste problemy i błędy tego “pana” z Redmond. Sterowniki z oznaczeniem WHQL zostały przetestowane przez Microsoft i są uznane za stabilne, kompatybilne i bezpieczne dla systemu Windows. Nie owijając już w bawełnę przejdę do konkretów nowości.
Czytaj też: Nvidia uniezależnia się od zastrzeżonych architektur. RISC-V otrzymuje potężne wsparcie
N początek wyczekiwana WUCHANG: Fallen Feathers, która od premiery będzie zawierać gotowe wsparcie dla technologii DLSS 4 z generowaniem wielu klatek, generowaniem klatek DLSS, superrozdzielczością DLSS i NVIDIA Reflex, co przyspieszy wydajność i zminimalizuje opóźnienia na komputerze, zapewniając graczom korzystającym z kart GeForce RTX najlepsze możliwe wrażenia.
Czytaj też: Komputery PC wracają do łask w 2025 roku. Sztuczna inteligencja i koniec Windowsa 10 napędzają sprzedaż
Druga nowością moim zdaniem ważniejsza, ponieważ dotyczy kategorii E-sportowej jest Valorant, a tam każda zmiana ma znaczenie. 29 lipca pojawi się nowa aktualizacja gry, która zaktualizuje grę do Unreal Engine 5 i wprowadzi dodatkową zawartość oraz zmiany. Instalując ten nowy sterownik, będziesz gotowy na nową wersję gry, która nadal będzie obsługiwać technologię NVIDIA Reflex.
Czytaj też: Gracze mają swoją własną przeglądarkę i to nie przypadek. Opera GX pozwala grać bez kompromisów
Sterownik dodaje również funkcję nadpisywania ustawień DLSS, czyli możliwość nadpisywania ustawień DLSS w aplikacji NVIDIA, dla 11 nowych tytułów:
- 7 Days to Die
- Brickadia
- Monster Energy Supercross 25 – The Official Video Game
- Monster Hunter Wilds
- REMATCH
- RoboCop: Rogue City – Unfinished Business
- Strinova
- Stygian: Outer Gods
- Warhammer 40,000: Space Marine 2
- Warhammer 40,000: Speed Freeks
- WUCHANG: Fallen Feathers
Dodatkowo Nvidia rozszerzyła swoje wsparcie o optymalne ustawienia sterownika dla trzech tytułów: Broken Arrow, Mecha Break oraz PEAK. Nowa wersja sterownika rozwiązuje również kilka istotnych problemów: wyeliminowano błąd w grze Counter-Strike 2, który powodował pojawianie się czarnych ekranów przy rozdzielczościach 4:3 na monitorze ASUS ROG PG27AQN. Ponadto, poprawiono problemy ze stabilnością w Naraka Bladepoint, które występowały na określonej mapie podczas korzystania z renderera DirectX 11 i technologii DLSS. Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów odsyłam do źródła, za to w tym miejscu znajdziecie sterownik, o ile nie zainstalujecie go za pomocą aplikacji Nvidia na komputerze.